Avatar billede hardwork Nybegynder
16. september 2003 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laves midtsektionen

Hejsa,

Jeg har siddet og kigget alle de spørgsmål igennem hvor folk har spurgt til en vurdering af deres site :) Jeg blev meget inspireret af denne

http://www.skitips.dk/skiklub/default.asp

men efter at have studeret opbygningen (for mig er det en måde at lære, og nej kunne aldrig finde på at rippe da det er uetisk.. Og hvem gider have et kopieret site) har jeg simpelthen ikke kunne greje hvordan disse prikkede midterlinjer laves.. Er der nogen der kan fortælle mig det, enten generelt uden mit eksempel eller med udgangspunkt i det eksempe. jeg har postet.. Takker rigtig mange gange...
Avatar billede fangel Nybegynder
16. september 2003 - 17:17 #1
de kan laves ved at have et div-layer / en tabel med border der, og så sætte

style="border : 1px Dotted Black;"

på tagget, så for du den ønskede effekt

Morten
Avatar billede hardwork Nybegynder
16. september 2003 - 17:22 #2
Ok, tror jeg er lidt med på det :) er det noget du har klippet fra eksemplet eller??
Avatar billede hardwork Nybegynder
16. september 2003 - 17:29 #3
Har nemlig tænkt på Border løsningen, men egentlig afskaffet den fordi der tre tabels, så tænkte der måske var en anden løsning :)
Avatar billede fangel Nybegynder
16. september 2003 - 17:36 #4
det er standard CSS som jeg har fra min CSS referance bog ;)

jeg ville lave det som <div>-layers der er opsat med CSS for at positionere dem - læs mere herom på www.webdesign101.dk/css/

Morten
Avatar billede hardwork Nybegynder
26. september 2003 - 22:13 #5
fik det aldrig løst