Avatar billede kimpagter Nybegynder
16. september 2003 - 08:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LoadURL virker ikke med sider hvor der er mere end 1 linje tekst

Jeg har en LoadUrl kommando på min side der ser sådan her ud

tbContentElement.LoadURL(window.location.href.substring(0, window.location.href.lastIndexOf("/")) + '/Inc/GetContent.asp?id=<%=rsContent("id")%>');
tbContentElement.focus();

Jeg forsøger altså at indlæse min "GetContent.asp" fil i mit DHTML object, som ser sådan her ud

<object ID="tbContentElement" CLASS="tbContentElement" CLASSID="clsid:2D360201-FFF5-11D1-8D03-00A0C959BC0A"  VIEWASTEXT>
  <param name=Scrollbars value=true>
</object>

Det virker ok hvis min GetContent.asp kun returnerer data der ligger på en linje, men så snart der er mere end en linje funkter det ikke mere - og jeg får en object expected fejl....

HJælp - please....
Avatar billede llgpublic Nybegynder
16. september 2003 - 08:54 #1
Har du overvejet at benytte iframe (HTML) i stedet for DHTML ??
Avatar billede drakwing Nybegynder
16. september 2003 - 09:10 #2
Vil gerne have dette script til at virke !
Avatar billede kimpagter Nybegynder
16. september 2003 - 10:14 #3
Hmm fandt selv løsningen... Jeg havde nogle javascript comments i min funtion, da jeg fjernede dem virkede det, sært......