Avatar billede grimbeast Nybegynder
13. september 2003 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE kontra FlashGet

Hvad er det der ind i mellem gør at en fil ikke kan hentes ved hjælp af IE, men så godt kan hentes ved hjælp af FlashGet???
Avatar billede razor Nybegynder
13. september 2003 - 13:35 #1
Hvilken fejl får du med Internet Explorer?
Avatar billede grimbeast Nybegynder
13. september 2003 - 21:03 #2
En messagebox åbner hen over det standardvindue som man ellers får når man prøver at downloade en fil. Følgende er beskeden i messageboxen:

Internet Explorer cannot download the file test.zip from www.xxx.xx.
Internet Explorer was not able to open this internet site. The requested site is either unavailable or cannot be found.
Please try again.

Hvis jeg prøver at gøre det direkte på webserveren, fungerer det fint, alle andre steder fra fejler det, men med flashget går det fint.

Der sidder en firewall imellem, men den har en allow any to port 80, til webserveren, og der er intet i dennes log som antyder at requested ikke slippes igennem til webserveren. Ligeledes kan jeg i se i loggen på webserveren at jeg rammer filen og den bliver returneret med en HTTP kode 200 - hvilket jo altsammen ser ok ud.
Avatar billede grimbeast Nybegynder
18. september 2003 - 00:47 #3
Problem løst.
Enable content expiration -> expire immediately var slået til for det pågældende site.
Da denne blev fjernet fungerede alt perfekt.