Avatar billede stivstikker Nybegynder
02. september 2003 - 20:27 Der er 6 kommentarer

Gratis Forum (ikke for stort)

Hejsa

Jeg er, som så mange andre, lige startet på en ny uddannelse og skal lave en lille hjemmeside for min klasse, hvor der er plads til profiler med billeder af de forskellige og muåske en lille kalender og et lille forum. Jeg har kigget på www.phpbb.com, men synes den er lidt for voldsom... de der nogen der kender en god pakke til at løse problemet med?
Avatar billede schaefner Juniormester
02. september 2003 - 20:43 #1
Det kommer an på hvor simpelt du vil have det.

http://www.script.dk/sourcecode.jsp?resourceId=807
Avatar billede webcreator Nybegynder
02. september 2003 - 20:44 #2
Jo, kig på www.e-study.dk/lexias . Det er stadig under udvikling, men forventes færdigt i slutningen af denne måned.
Avatar billede webcreator Nybegynder
02. september 2003 - 20:45 #3
e-study's forum vil kun indeholde funktioner i stil med ekspertens. Så det er relativt simpelt. Indeholder ikke alt det overflødige pjat. Og der bliver også admin-modul mm.
Avatar billede webcreator Nybegynder
02. september 2003 - 20:45 #4
I øvrigt ligner det phpBB :)
Avatar billede stivstikker Nybegynder
02. september 2003 - 20:50 #6
Det er begge udemærkede forums, men nu var det mere nogle hvor profilen (med billed) som skulle være i fokus og ikke så meget debaten :)