Avatar billede ndh Nybegynder
02. september 2003 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

submitte et link til en anden side

Jeg har et script, hvor en bruger via en submitknap kan sende dataene fra en form ind i en database. Brugeren kan dog på et senere tidspunkt have brug for at kende det link, som præcist kan fremkalde en post fra databasen. Jeg har ingen problemer med at skabe scriptet til dette link. Det hedder fx:
Response.Write "<a href='redigerskema.asp?id=" & rs("ID") & "' target='_self'><font face='Verdana' size='2' color='#000000'><b><br>redigerskema.asp?id=" & rs("ID") & "</b></font></a><br>"

Men hvordan sørger jeg for, at når brugeren trykker på submitknappen, og derefter bliver ført over på siden afslut.asp, at jeg kan trække ovenstående link med over?
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
02. september 2003 - 10:47 #1
Session("temp_url") = "<a href='redigerskema.asp?id=" & rs("ID") & "' target='_self'><font face='Verdana' size='2' color='#000000'><b><br>redigerskema.asp?id=" & rs("ID") & "</b></font></a><br>"

^^ gemmer dine data i en session, inden han sendes videre ..

og hentes frem ved at skrive Response.Write Session("temp_url")

Noget i stil med dette må kunne gøre det, hvis jeg har forstået dig korrekt.
Avatar billede ndh Nybegynder
02. september 2003 - 11:09 #2
Det virker. Send lige et svar minijensen1
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
02. september 2003 - 11:16 #3
Skal ikke have alle 200, det er ALT ALT for meget - tag de 185 selv ved at oprette et svar - og så del pointene op =)'
Avatar billede ndh Nybegynder
02. september 2003 - 12:17 #4
ghgh