Avatar billede trucrew2003 Nybegynder
01. september 2003 - 10:36 Der er 5 kommentarer

fremstilling af 'websider

Hvilke elementer er brugt til at fremstille politikens webside????
Avatar billede peterh2003 Nybegynder
01. september 2003 - 10:59 #1
lidt i periferien af dit spm. Du kan hente en prøveversion af IE Booster her: http://www.paessler.com/products/ieb/ . Med det program kan du få vist samtlige oplysninger om et websted.
Avatar billede miss-g Seniormester
01. september 2003 - 20:23 #2
Hvis du mener hvilke billeder, streger osv. der er brugt - kan du gå op i menuen i din browser: Filer - gem som, så får du hele siden med alt hvad der er brugt i en mappe.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. september 2003 - 23:46 #3
Forstod jeg spørgsmålet?
:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
19. september 2003 - 22:54 #4
Ellers må du da gerne skære det ud i pap og bøje det i NEON *G*
Avatar billede miss-g Seniormester
26. oktober 2003 - 00:22 #5
Sker der mere her??