Avatar billede worsoe Nybegynder
29. august 2003 - 12:59 Der er 21 kommentarer

Vandkølling til min pc

Jeg ønsker Vandkølling til min pc med de hansigter at den cpu skal blive bedre coolet og mere min comp skal blive mere støjsvag

Men hvad skal jeg købe ??

Min comp ser sådan ud
Asus a7a266-e
athlon xp 2100+
896 ram
geforce 2 grafik kort
Chieftec kabinet

mvh

worsoe
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:01 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 13:01 #2
Her er et KIT med det hele i:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=WCSW500&Fane=COLD,COWA,COWAKI
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 13:03 #3
Her er et lidt billigere:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=WCAT401&Fane=COLD,COWA,COWAKI

Men check lige at der er 4 huler omkring din CPU sokkel, for ellers dur dette sæt ikke.
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:04 #4
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:06 #5
PhatLasse>>> Få så lige oprettet en bruger på Ebruger og giv min den fedtet stemme og en pæn kommentar *GG*

Undskyld for spam til opretter :-)
Avatar billede x-offer Nybegynder
29. august 2003 - 13:14 #6
http://www.casemoddings.dk/Tests/Vandkøling/AquariusII/AquariusII.html

Kan købes mange steder søg på edbpriser.dk koster højest 1000kr.

Jeg har selv dette væskekølesystem og syntes det køre super, men godt nok skal det siges at din CPU ikke bliver kølet lige så meget ned som hvis du invisterede i køle system til 3000kr..

Min CPU ligger gerne på en 40-45 grader.. (om vinteren 30-35 grader)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 13:19 #7
ird>>Jeg er skam oprettet som bruger:
http://www.ebruger.dk/e/profil.asp?bruger=phatlasse

Og selvføgelig har du fået min stemme.
Avatar billede ird Praktikant
29. august 2003 - 13:19 #8
jaaa :-) Takker
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 13:46 #9
Hvad skal køles, CPU, GPU osv ?. Hvor meget må det fylde ?. Det bedste er
altid at samle sit eget system ud fra dele der passer til ens eget behov
mht. pris, køling, plads, støj, mm.

www.vcore.dk sælger noget godt grej til fornuftige priser, specielt
WHITE WATER Polytop er suveræn. http://www.overclockers.com/articles692/
Avatar billede hestenhenning Nybegynder
31. august 2003 - 16:54 #10
Waterchill sæt meget gode og når blæseren kører på 7v så kan den næsten ikk høres, og er helt lydløs ved 5v.
Jeg skal selv have vand for første gang og jeg vælger waterchill, da det er kval og det er nemt at arbejde med, har jeg læst og fået fortalt.
/Thomas
Avatar billede ird Praktikant
03. september 2003 - 19:17 #11
Fandt du noget guf
Avatar billede ird Praktikant
08. september 2003 - 12:49 #12
Mon her bliver givet feedback en dag i nærmest fremtid :-)
Avatar billede ird Praktikant
11. september 2003 - 20:01 #13
Mon du får tid til at give feedback her??
Avatar billede ird Praktikant
18. september 2003 - 10:16 #14
Lukketid eller feedback tid ???
Avatar billede ird Praktikant
26. september 2003 - 13:02 #15
Det ville være behageligt hvis du lige gav lidt lyd om hvordan tingene skred frem!!
Avatar billede mullins Nybegynder
30. september 2003 - 20:55 #16
aldrig køb et samlet sæt, find i stedet god pumpe, radiator slanger osv.
Avatar billede x-offer Nybegynder
30. september 2003 - 21:44 #17
Det siger jeg også Mullins :P!!
Avatar billede mullins Nybegynder
30. september 2003 - 22:02 #18
Takker X-Offer
Avatar billede mullins Nybegynder
30. september 2003 - 22:02 #19
:P !!
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 08:52 #20
mon ikke her snart kommer lidt feedback omkring problemet eller evt en afslutning!!
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 15:07 #21
Kunne du ikke komme med lidt feedback eller en afslutning her. Ville være dejligt at vide om problemet blev løst eller andet!!