Avatar billede pacman_dk Nybegynder
23. august 2003 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

udbydere Jeg skal bruge en ubyder som ikke kræver fasttelefon

hej alle sammen jeg har et lille spørgsmål jeg gerne have svar på..Jeg skal bruge en gode internet udbyder som ikke kræver fast telefon-net eller parabol ab....hvis i kan hjælpe vil det bare være super :)
Avatar billede whatever Nybegynder
23. august 2003 - 10:29 #1
CyberCity kræver ingen af delene. Og de fungerer udemræket.
Avatar billede pacman_dk Nybegynder
23. august 2003 - 10:33 #2
hvor meget koster cybercity?
Avatar billede whatever Nybegynder
23. august 2003 - 11:26 #3
Almindelig internetabonnement eller ADSL? Hvis ADSL hvilken hastighed?
Avatar billede pacman_dk Nybegynder
23. august 2003 - 14:27 #5
er du sikker på cybercity ikke kræver fastnet telefon.... tdc mange skal man have fastnet
Avatar billede whatever Nybegynder
23. august 2003 - 14:46 #6
Jeg går ud fra at du snakker om en ADSL forbindelse.

CyberCity kræver ikke en fastnet-telefon for at du kan oprette en ADSL-forbindelse hos dem. Har selv haft ADSL host CyberCity i 2 år uden fastnet-forbindelse.