Avatar billede camilla2000 Nybegynder
22. august 2003 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af securtity patch

Jeg har en pc ( marts 2003 )med forudinstalleret Win Xp Home edition; oveni den har jeg installeret Win XP Pro; der var lidt problemer ved installation, men det lykkedes. Nu kan jeg ikke installere den seneste security Patch nr 1; ganske vist står der, at jeg skulle deaktivere virusprogram, hvad jeg ikke gjorde. Men begrundelsen for ikke at kunne opdatere er ikke virusprogrammet, men den udgave af Win Xp Pro, som er legal.Hvad nu??
Avatar billede bobbedude Nybegynder
22. august 2003 - 17:26 #1
puu det er en ulovlig nøgle du har brugt til installationen af XP Pro !!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
22. august 2003 - 17:30 #2
så det er ikke muligt at opdater den version.
Avatar billede resten Nybegynder
22. august 2003 - 17:37 #3
ER der servicepack 1 du ikke kan indstalerer ?
Avatar billede miss-g Seniormester
22. august 2003 - 21:00 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2003 - 21:03 #5
bobbedude> hvor er det lige du læser at han har brugt et ulovligt produktnummer?
Avatar billede miss-g Seniormester
28. august 2003 - 00:14 #6
Har du fået løst dit problem?

:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
26. september 2003 - 23:26 #7
??