Avatar billede -thomas- Nybegynder
21. august 2003 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Request.Form i wml

Jeg har en
<input name="Nr" size="12"/>
på en wml-side i asp

Hvordan submitter jeg dette felt og henter det indtastede ind igen via ASP? Er det muligt med Request.Form?
Avatar billede -thomas- Nybegynder
21. august 2003 - 14:45 #1
Jeg går ud fra, at man skal hente indholdet af feltet via $(Nr) og lægge det ind i en variabel i asp, men hvordan kan man gøre det?
Avatar billede janegil Nybegynder
21. august 2003 - 14:54 #2
Du ser hvordan formen submittes ved å stjele kode fra fx http://www.google.com/. Dataene ender i querystrengen, og å hente dem derfra skulle være streit ASP, uten at det er mitt område.

        <do type="accept" label="Search">
            <go href="http://www.google.com/wml?q=$(q)&amp;start=0&amp;hl=en"/>
        </do>
        <p align="center">
            <input emptyok="true" name="q"/>
        </p>
Avatar billede -thomas- Nybegynder
21. august 2003 - 14:57 #3
ja, det er også lige lykkes for mig! Men tak alligevel!