Avatar billede brian0905 Nybegynder
18. august 2003 - 08:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sætte parameter på XSLT fra ASP.Net

Jeg er helt ny til XSLT, jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med at få sat værdien på en parameter i mit XSLT. Eksempelvis har jeg en .aspx side hvorpå der er et link der ser således ud: <a href=minside.aspx?afdeling=4>tryk her </A>, når jeg så loader minside.aspx, skal jeg differentiere mellem de værdier som afdeling parameteren kan have, mit problem er bare, hvordan får jeg kommunikeret til min XSLT fil at værdien at afdeling er 4? Det er mit <xsl:param name="afdeling"> der skal have en værdi således jeg senere i mit stylesheet kan teste på tallet.

MVH
Avatar billede atoft Nybegynder
18. august 2003 - 09:06 #1
Set mit svar på dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/319608

Det er godt nok ikke aspx, men asp håber du kan bruge det alligevel
Avatar billede brian0905 Nybegynder
20. august 2003 - 08:25 #2
Det her var løsningen:

XsltArgumentList Params=new XsltArgumentList();
Params.AddParam("Udvikling","",Afdeling);
Xml1.TransformArgumentList=Params;
Xml1.Document=myDocument;
Avatar billede atoft Nybegynder
20. august 2003 - 08:28 #3
Ok i .NET kan man lave en XsltArgumentList.
Avatar billede brian0905 Nybegynder
20. august 2003 - 09:28 #4
Jepsen, lidt smart, tak for hjælpen 8-)