Avatar billede poul-m Nybegynder
16. december 2000 - 22:12 Der er 6 kommentarer

NS problemer :-(

Hejsa!
Jeg har en funktion, der opdaterer noget tekst på min side fra en form:

tekst.innerText = noget_tekst

På siden udskriver jeg variablen med:
<span id=\"\"tekst\"\"></span>

Men det virker ikke i netscape 4.7.

Hvad er problemet, og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede poul-m Nybegynder
16. december 2000 - 22:14 #1
Det er span+netscape den er gal med, right?
Avatar billede el_gnu Nybegynder
16. december 2000 - 23:09 #2
nope, ikke span+netscape ;-)

I netscape er du for det første nødt til at positionere laget absolut for at kunne ændre indholdet og derudover så understøtter NS ikke innerText (eller innerHTML) så du er nødt til at bruge følgende i stedet

document.lagnavn.document.open();
document.lagnavn.document.write(\"noget tekst\");
document.lagnavn.document.close();
Avatar billede zeromaster Nybegynder
09. juli 2001 - 17:00 #3
Luk venligst dette spørgsmål ;o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. juli 2001 - 17:06 #4
Du er simpelthen på jagt i gamle spørgsmål, zeromaster. Laver et totalt
ligegyldigt SVAR i håb om at der falde point af til dig. Hold op nu! Du er
meldt til admin!
Avatar billede tbuch Juniormester
09. juli 2001 - 20:16 #5
Glimrende set Erik Jakobsen, jeg fik samme mistanke og tog lige en tjekker på ham. Han har også \"besvaret\" mit ellers så ubesvarede spørgsmål - se http://www.eksperten.dk/spm/38862.

Hvad med at du gav dine 60 point til mig og derved lukkede spørgsmålet. Dernæst kunne du jo gå ind og \"besvare\" mit spørgsmål på ovenstående links. Derved kunne du selv få 60 point og vi kunne så få lukket begge spørgsmål og på den måde gøre zeromaster glad. Nu hvor de begget er lukket har han vel fået opfyldt sit ønske ;o)

Hilsen T-buch
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. juli 2001 - 21:28 #6
Mine 60?