Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 17:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Server Application Error

Hej eksperter!

Jeg er løbet ind i et meget underligt problem.
Når jeg prøver at se en af hjemmesiderne på min
server, efter at serveren har kørt et stykke tid, får jeg fejlen:
"The server has reached the maximum recovery limit for the application during the processing of your request. Please contact the server administrator for assistance."

Det eneste jeg kan gøre for at få det til at køre igen, er at genstarte serveren, men efter et par timer, vender fejlen tilbage. skide irreterende :)

er der nogen der kender til problemer ?

/NetJay
Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 17:48 #1
....er der nogen der kender til problemet ?...
Avatar billede netmanden Nybegynder
14. august 2003 - 18:02 #2
Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 18:07 #3
hmm.. de  skriver ikke noget om hvordan problemet løses... det er da total mærkeligt... har aldrig oplevet noget lignende :)
Avatar billede netmanden Nybegynder
14. august 2003 - 18:13 #4
Jamen, grunden til at jeg nævner MSBlaster, er at der lige NU er MANGE med nøjagtigt samme errmsg som din ude i verden.... Har du testet for MSBlaster...?
Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 18:15 #5
Jeg har ikke hørt om MSblaster før, men min kammi fortæller mig at det altså er en virus :) - jeg er igang med at scanne... vender tilbage
Avatar billede netmanden Nybegynder
14. august 2003 - 18:25 #6
Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 18:39 #7
Jeg har nu både kørt en alm helt up-to-date symantec virusscanner, og jeg har også prøvet med FixTool.exe fra din side, men begge programmer fortæller at jeg er virusfri. Jeg kører også med en ganske stabil firewall mm... men nu vil jeg lige prøve at køre windows-update og se om det hjælper.
Når problemet er løst får du også point for din hjælp.
Avatar billede netmanden Nybegynder
14. august 2003 - 18:47 #8
Taktak, glad for at kunne "hjælpe"...
Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 19:15 #9
ja det var jo forsøget værd, og system-sikkerhed kan man ikke få for meget af
Avatar billede netjay Nybegynder
14. august 2003 - 22:56 #10
Efter at have installeret Service Pack 4 har jeg ikke oplevet problemet, men det kan jo være det vender tilbage, men i så fald, opretter jeg et nyt indlag.
Takker P.T.