Avatar billede spm Nybegynder
13. august 2003 - 11:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mangler et godt Antivirus program

Hej.
Er der nogen som kan anbefale et godt antivirus program til RH9?? Der skal også være mulighed for opdatering af virus def.
jeg har prøvet at installere panda antivirus, men jeg kan ikke rigtig på den opdateret og sidst den var opdateret var den 10/6.

kan nogen anbefale et godt program??
Avatar billede tommi Nybegynder
13. august 2003 - 12:26 #1
AVG er 100%ok og det opdaterer sig selv. www.grisoft.com
Avatar billede spm Nybegynder
13. august 2003 - 13:30 #2
Jeg kan jo kun hente en exe fil...  det kan jeg jo ikke rigtig bruge..
Avatar billede thomasledet Nybegynder
13. august 2003 - 14:55 #3
er det til mailserver?
Avatar billede jacs Nybegynder
13. august 2003 - 15:11 #4
Vi bruger Norton Antivirus til Lotus Domino, men det er nok ikke noget i den kaliber, du leder efter? Og det er heller ikke gratis eller open source.

Men her er et par links til gratis linux antivirus, der måske kan bruges :
http://www.bitdefender.com
http://www.f-prot.com

Mvh
Jacob
Avatar billede spm Nybegynder
13. august 2003 - 23:38 #5
jeg siger mange tak