Avatar billede frille Nybegynder
09. august 2003 - 04:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dvd afspiller

hej alle eksperter
et lille spørgsmål
Jeg har en billig kennex dvd23k1
den kan afspille følgene

dvd
mp3
jpg (mener jeg)
vcd
den er så vidt jeg har prøvet kodefri, da både region 1 og to film virker i den, men kan den laves macrovision fri ?

og er den istand til at afspille svcd ?

tja og hvis andre har andet geil til den vil jeg være glad for at få det at vide, fx med en firmware update.

eller hvis nogle viste om man kunne tvinge den til at afspille divx på noogen måde. selvom det nok er umulig.
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2003 - 07:43 #1
DivX er udelukket!
Og hvis der ikke står SVCD under dens features, så kan den højest sandsynelig ikke. Har dog ikke noget at have det i, men baseret på ren erfaring! Men hvis den er forholdsvis gammel, så kan den ikke!
Men du kan da låne en SVCD af en af dine venner og teste engang!
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2003 - 08:56 #2
At gøre den macrovision free, tror jeg også godt du kan glemme.
Avatar billede norbert Nybegynder
09. august 2003 - 12:02 #3
Du skulle kunne få en menu op ved at følge denne opskrift
http://www.regionfreedvd.net/player/kennex.html
Måske dukker der noget op i menuen omkring macrovision, du kan i hvertfald prøve.
Norbert.
Avatar billede robotten Praktikant
12. august 2003 - 08:54 #4
Avatar billede frille Nybegynder
12. august 2003 - 13:20 #5
der sker desværre ikke noget hvis jeg bruger den der opskrift. Så det var ærgeligt.
Avatar billede norbert Nybegynder
24. august 2003 - 17:00 #6
Feedback?
Avatar billede robotten Praktikant
11. september 2003 - 11:42 #7
?
Avatar billede affe Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:53 #8
Hey frille.

For det første, tak :)
Jeg fandt ud af den var kodefri via dit indlæg, og ja den kan vise SVCD!
Ved ikke med macrovision, men SVCD klarer den altså fint!