Avatar billede dj.iceman Nybegynder
06. august 2003 - 16:35 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken Monty Python?!

Hvilken Monty Python-film er den scene hvor John Cleese (tror jeg) står i biografen og sælger albatros istedet for peanuts?!

Og hvilken Monty Python-film er den scene med den sidste nadver?!

Nogen der ved det?!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. august 2003 - 16:42 #1
1. nej

2. - ikke 100% sikker, men mon ikke du tænker på "Life of Brian"
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
06. august 2003 - 16:45 #2
Mener ikke at det er Life of Brian (selvom den handler om Jesus)...! Det kan godt være at det bare er fra et af deres shows, men ved det ikke!
Avatar billede soreno Praktikant
06. august 2003 - 16:48 #3
#1
Det er det der show der hedder noget ala "Live in Hollywood".
Avatar billede soreno Praktikant
06. august 2003 - 16:49 #4
(så vidt jeg husker)
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
06. august 2003 - 16:49 #5
Ja, Live at the Hollywood Bowl, right?! Mente det også, men var ikke helt sikker!
Avatar billede soreno Praktikant
06. august 2003 - 16:54 #6
Men der er også en (kan ikke huske hvem) der står og sælger alle mulige mystiske ting i Life of Brian. Det er den scene hvor de sidder i colloseum. Jeg kan ikke huske om han også sælger albatros.

Sketchen er formentlig den samme.
Avatar billede esbenrt Nybegynder
06. august 2003 - 17:00 #7
hehe "ALBATROS, (don't take it)"

rigtig nok fra Live at the Hollywood Bowl, jeg tror ikke den er med i Life of Brian
Avatar billede overchord Nybegynder
06. august 2003 - 17:15 #8
dj.iceman har ret. Filmen hedder Live at the Hollywood Bowl
Avatar billede miss-g Seniormester
06. august 2003 - 17:31 #9
Life of Brian - tekst hvor én sælger godbider ved Arenaén:
http://www.mwscomp.com/movies/brian/brian-07.htm
Avatar billede tommyv Nybegynder
06. august 2003 - 17:45 #10
Den med den sidste nadver, kan det være den her: http://www.mat.upm.es/~jcm/michelangelo.html
Avatar billede tommyv Nybegynder
06. august 2003 - 17:46 #11
Hvilket åbenbart også er fra Live at the Hollywood Bowl: http://www.geocities.com/hollywood/lot/2950/filmi/bowl.htm
Avatar billede mat Nybegynder
06. august 2003 - 20:00 #12
"whats the flavor?" - hehehe :)
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
07. august 2003 - 00:12 #13
Så de begge to er fra "Live at the Hollywood Bowl", det er jo helt perfekt, så er der kun 1 video der skal købes!
Avatar billede tommyv Nybegynder
07. august 2003 - 07:30 #14
Tak for points :-)