Avatar billede j_m_a Nybegynder
04. august 2003 - 13:56 Der er 9 kommentarer

Jobliste forsvinder

Hej

Jeg har et ret underligt problem. når jeg er gået ind i min jobliste forsvinder den med det samme, uden jeg har trykket på noget...

Nogen der evt har en løsning?????
Avatar billede aoware Nybegynder
04. august 2003 - 13:57 #1
Hvis ikke du finder på noget, så er der altid reinstalle windows !

Hilsen Anders
Avatar billede j_m_a Nybegynder
04. august 2003 - 14:03 #2
Ja den havde jeg godt selv kunnet regne ud...

Nogen der har et bedre/andet bud på hjælp????
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. august 2003 - 14:14 #3
prøv repair af systemet... ellers systemgendannelse ellers er der vel kun... jaeh geninstallation... hvis du da ikke kan leve med det vel og mærke...
Avatar billede j_m_a Nybegynder
04. august 2003 - 14:16 #4
hvor finder jeg repair af systemet? kunne umiddelbart ikk finde en sådan funktion...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. august 2003 - 14:37 #5
Prøv at scanne for virus. Her er et link til en online scanner: http://housecall.trendmicro.com/
Avatar billede al_dair Nybegynder
04. august 2003 - 14:55 #6
Havde den samme problem forleden..

...Reboot
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. august 2003 - 15:05 #7
Hvis du kan komme til den fra fejlskret tilstand, så prøv at læs her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;318027
Avatar billede fromsej Praktikant
04. august 2003 - 16:50 #8
Det kan være virus, som tonnybrandt foreslår, det kan også være spyware.
Hent Spybot, scan og lad Spybot afhjælpe fundne problemer, husk lige at opdatere online inden du scanner.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside
Avatar billede janpo Nybegynder
04. august 2003 - 20:05 #9
Medmindre du allerede har repareret systemet kunne du prøve "sfc /scannow" for at se om nogen af dine beskyttede dll'er er beskadigede.