Avatar billede TheJoker Juniormester
01. august 2003 - 08:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg slette min konto??

Da jeg for noget tid siden installerede Win Xp Corp Ed, installerede jeg den så der kun var en bruger, altså uden at oprette kontoer. Men efter noget tid så havde den selv lavet en konto, sådan så når jeg starter op skal jeg klikke på det der start billed af mig. Men der er kun en konto!

Spørgsmålet er så bare nu, når jeg går ind i konto delen i kontrolpanelet ligger der 3 kontoer! Gæstekonto, en win et eller andet samt min egen!
Kan jeg slette min uden at det gør indflydelse på det, altså at jeg mister noget eller jeg skal geninstallere! Eller er der en anden måde jeg kan gøre sådan at når jeg starter min maskine så hopper den med det samme ind i windows!?
Avatar billede cooldk Nybegynder
01. august 2003 - 08:36 #1
Du går ind i kontrol panel og trykker på brugerkonti så trykker du ændring a konto så trykker på fks vis der står gæstekontoen er aktiveret trykker du på gæstekontoen og trykker deaktiver og det gør du så med de andre også vis du ikk vil have dem
Avatar billede karser Nybegynder
01. august 2003 - 09:13 #2
Du skal nok ikke gøre det med alle de konti der ligger der! Jeg kunne forestille mig at der kunne opstå problemer, hvis du Deaktiverer administrator kontoen! Så det skal du nok lade være med!

Se evt. her! http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;315231
Det er en artikel om, hvordan du aktiverer automatisk logon i Windows!
Avatar billede TheJoker Juniormester
01. august 2003 - 14:06 #3
Jeg kan ikke slukke for min konto! Jeg vil så bare vide om der sker ulykker hvis man sletter den!?
Avatar billede TheJoker Juniormester
02. august 2003 - 02:29 #4
Det link du gav mig gjord at det virkede.. Tak. Point til dig!