Avatar billede eventium Nybegynder
30. juli 2003 - 00:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Aspsmartupload item

Davs. Jeg har lavet mig et aspsmartupload script, hvor man kan indtaste noget info i en form samt skrive adressen på den fil man vil uploade. Men så kan jeg ikke bruge item(1) længere, så hvad skal jeg skrive istedet for 1?
Hilsen Eventium
Avatar billede eagleeye Praktikant
30. juli 2003 - 00:29 #1
I stedet for Request.Form skal man bruge navnet på aspsmartupload objektet .Form

Eks:

Set upload = Server.CreateObject("ASPSMARTUPLOAD")

xxx = upload.Form("xxx")
Avatar billede eventium Nybegynder
30. juli 2003 - 02:42 #2
Davs. Kan ikke rigtig få det til at du, den siger bare niks ved ved eks. upload.form("xxx")
Avatar billede eagleeye Praktikant
30. juli 2003 - 10:23 #3
xxx skal være navnet på et form input. Hvis du har et form input som hedder navn skriver man dette for at hendte det som er skrevet i input feltet:

navn = upload.Form("navn")
Avatar billede eagleeye Praktikant
30. juli 2003 - 10:25 #4
Men man kan stadig bruge item(1) du ska lbarte bruge navne på selv opbejct og ii stedt for Request  her et eks hvor upload objectet hedder  mySmartUpload.:

'  Select each item
'  ****************
  For each item In mySmartUpload.Form
  '  Select each value of the current item
  '  *************************************
      For each value In mySmartUpload.Form(item)
        Response.Write(item & " = " & value & "<BR>")
      Next
Avatar billede eventium Nybegynder
15. august 2003 - 14:14 #5
du fik da lige de point =)