Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. juli 2003 - 13:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

fejl i computer

jeg har i starten af i år købt en computer i pc+ i vejle ( www.pc-plus.dk ) og det har kun været bøvl med den (har nok været til rapration over 5 gange nu) og er træt af at have købt den hos pc+ da de ikke er så gode til pc som de burde være men for nogle dage siden startede jeg windows med en fejl (lsass.exe) hvorefter win skulle genstarte men det hjalp ikke så formateret computeren og vil installer win 2k men sen sage en masse fejl under installationen men der var nogle filer den ikke kunnne kopir (prøvede 3 gange) og prøvede efter med winxp (2 gange) men til sidst fik jeg den installeret selvom den mangler alle de filer så nu kan jeg med lidt held komme på nettet (kommer heletiden fejl i ie) men jeg kan ikke instaler noget. da jeg kikkede på drers side kunne jeg kun finde pc+ butikken i vejle (som ikke findes mere) så hvad gør jeg nu (har skrevet en mail til dem men de har ikke skrevet tilbage
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. juli 2003 - 13:58 #1
mangler lige ) til sidst :P
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. juli 2003 - 14:04 #2
ps kan ingengang køre dappix (knoppix)
Avatar billede tobiash Praktikant
29. juli 2003 - 16:00 #3
Prøv at sætte et nyt cdrom-drev i og geninstaller Windows!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. juli 2003 - 16:04 #4
har prøvet fra 2 cdrom drev med samme problem
Avatar billede tobiash Praktikant
29. juli 2003 - 16:06 #5
Nyt = Et andet
Avatar billede tobiash Praktikant
29. juli 2003 - 16:06 #6
sorry havde ikke se du havde svaret!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. juli 2003 - 12:35 #7
np :P
Avatar billede rebecca Novice
31. juli 2003 - 23:17 #8
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at fjerne alt unødvendig hardware eks. netkort, lydkort, ramklodser (hvis der er flere)så prøver du at Installere win xp igen, hvis den stadig kommer med fejl prøv da at skifte den blivende ramklods ud med den anden (hvis der er flere) og prøv igen at Installere win xp, Win xp er meget følsom overfor defekte ram  derfor skal du nøjes med en klods.
Mvh.Rebecca

Ps...Krydser fingre for dig :o)
Avatar billede nielsg Nybegynder
02. august 2003 - 00:44 #9
Ja ved sq godt det her lyder lidt sært, men hvis du har DVD drev i din computer, så prøv at tage dette fra mens du geninstallere dit windows, min onkel havde det samme problem som dig (tror jeg) og ved ham hjalp det at tage DVD drevet fra under formatering og geninstallationen. Good Luck!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. september 2003 - 07:36 #10
defekt ram blok
Avatar billede rebecca Novice
04. september 2003 - 08:54 #11
>>game tracker>>Hvis jeg havde lagt et svar havde jeg så fået point???  I min kommentar står der jo netop at du skulle tjekke dine ramklodser :o), men bare rolig jeg har ikke brug for pointne derfor har jeg også kun lagt en kommentar.
Mvh.Rebecca

Ps...Godt du fik tjek på Pc'en