Avatar billede jesperkjensen Nybegynder
24. juli 2003 - 16:55 Der er 10 kommentarer

Søger netværks adminstrator

Vi søger en dygtig netværks administrator, som kan få styr på et helt netværk bestående af dns server, webserver, mail server mv.

Det er et komplet netværk med alt som har været taget ned fra vores virksomhed som der skal sættes op igen, gendannes data mm.

Er der nogen som har lyst til at snakke lidt videre om opgaven, skriv venligst.

Geografisk er det i københavnsområdet.

Mvh Jesper Jensen
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. juli 2003 - 16:59 #1
Jeg kontakter lige Nanoq, han er god og søger vist
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juli 2003 - 20:17 #2
Jeg er desværre ikke længere jobsøgende. Desuden er det i den forkerte ende af landet ;)
Avatar billede mfalck Praktikant
24. juli 2003 - 23:30 #3
hvilket system er det (windows/unix/novell)?
Avatar billede mfalck Praktikant
24. juli 2003 - 23:32 #4
og hvormange timer regner du med ?!!? (eller hvormange maskiner er der tale om)
Avatar billede jesperkjensen Nybegynder
25. juli 2003 - 10:14 #5
Det drejer sig som windows2000 server som ligger på alle maskinerne.  Det drejer sig om 8 maskiner (lige hvad jeg kan huske der står).  Desuden skal de sættes sammen, da det hele køre på domæne, og jeg aner ikke hvilke maskiner der skal sidde sammen og hvilke der blot skal igennem en switch, så det er lidt af en opgave lige at sætte sig ind i systemet.  Desuden har jeg fået oplyst password til administrator kontoen, men de gange jeg har forsøgt at komme ind på maskinerne, har det ikke virket.  Men det er jo nok fordi de ikke er sat rigtigt sammen.

Men mht tidsperiode er det svært at sige for mig...
Avatar billede mfalck Praktikant
25. juli 2003 - 10:57 #6
er det mod betaling ?
Avatar billede jesperkjensen Nybegynder
25. juli 2003 - 10:59 #7
Ja det er helt klart mod betaling, men du/I må lige give mig en indikation af hvad timeprisen ville være for sådan noget som dette...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. juli 2003 - 11:07 #8
Hvis det er et afgrænset projekt, bør du ikke forlange en timepris. Tag istedet et samlet tilbud på hele opgaven, med estimat af tidsforbrug.
Avatar billede peterlund Nybegynder
12. august 2003 - 13:43 #9
Fik du nogen til at loese opgaven? Ellers vil jeg godt gi et tilbud paa at lave det.
Avatar billede jesperkjensen Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:33 #10
Jeg har ikke fået nogen til at løse opgaven, så du må meget gerne skrive til mig, hvis det er noget du er intereseret i og om det er noget vi kan blive enige om.  Skriv til mig på jj@jesperjensen.dk