Avatar billede oswald Nybegynder
24. juli 2003 - 12:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Client/server problem (in-porcess/out-of-process)

Jeg har brug for at lave et objekt der bliver startet af en service, som jeg derefter kan kalde fra et eller flere klientprogrammer på samme maskine.
Jeg har forsøgt mig med at lave en shared funktion der returnerer en reference til en shared instans af objektet, men der ser ud til at objektet kun bliver shared inden for processen, og dermed ikke kan kaldes af andre programmer.
Er der en eller anden måde hvorpå jeg kan initialiserer objektet out-of-process.
Avatar billede oswald Nybegynder
27. juli 2003 - 17:00 #1
Har tilføjet nogle flere point.
Avatar billede oswald Nybegynder
13. august 2003 - 08:05 #2
Nå den var der ikke nogen der kunne klarer... :(
Jeg laver en workaround...
Avatar billede oswald Nybegynder
13. august 2003 - 08:06 #3
Spørgsmål lukket.