Avatar billede ldanielsen Nybegynder
11. december 2000 - 14:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fyrværkeri søges

Chefen vil have fyrværkeri på siden til nytår, kan nogen finde sådan noget til mig.

Jeg forestiller mig at det skal være ud over hele siden.
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. december 2000 - 14:17 #1
http:www.123ferie.dk/x/NYF.zip
NewYearFireworks :)
Avatar billede breum Nybegynder
11. december 2000 - 14:25 #2
prøv at kigge under fyrværkeri på http://www.breum.dk/2001/
Avatar billede repox Seniormester
11. december 2000 - 21:08 #4
Scriptet :

<layer name=\"a0\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ffffff\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a1\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#fff000\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a2\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ffa000\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a3\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ff00ff\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a4\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#00ff00\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a5\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ff00ff\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a6\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ff0000\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a7\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ffffff\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a8\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#fff000\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a9\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ffa000\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a10\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ff00ff\" clip=\"0,0,1,1\"></layer>
<layer name=\"a11\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#00ff00\" clip=\"0,0,2,2\"></layer>
<layer name=\"a12\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#0000ff\" clip=\"0,0,2,2\"></layer>
<layer name=\"a13\" left=10 top=10 visibility=show bgcolor=\"#ff0000\" clip=\"0,0,2,2\"></layer>

<script language=\"JavaScript\">

/*
Document firework script (By Kurt Gregg, kurt.grigg@virgin.net)
Modified granted to Dynamic Drive to feature script in archive
For full source and 100\'s more DHTML scripts, visit http://dynamicdrive.com
*/

if (document.all)
with(document){
write(\'<div id=\"starsDiv\" style=\"position:absolute;top:0px;left:0px\">\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:2px;height:2px;background:#ffffff;font-size:2px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#fff000;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#ffa000;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#ff00ff;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#00ff00;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#0000ff;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#FF0000;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#ffffff;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#fff000;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#ffa000;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#ff00ff;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:2px;height:2px;background:#ff00ff;font-size:2px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#0000ff;font-size:1px\"></div>\')
write(\'<div style=\"position:relative;width:1px;height:1px;background:#FF0000;font-size:1px\"></div>\')
write(\'</div>\')
}

var Clrs=new Array(9)
Clrs[0]=\'ff0000\';
Clrs[1]=\'00ff00\';
Clrs[2]=\'000aff\';
Clrs[3]=\'ff00ff\';
Clrs[4]=\'ffa500\';
Clrs[5]=\'ffff00\';
Clrs[6]=\'00ff00\';
Clrs[7]=\'ffffff\';
Clrs[8]=\'fffff0\';
var sClrs=new Array(5)
sClrs[0]=\'ffa500\';
sClrs[1]=\'55ff66\';
sClrs[2]=\'AC9DFC\';
sClrs[3]=\'fff000\';
sClrs[4]=\'fffff0\';
var yBase;
var xBase;
var step;
var currStep = 0;
var Xpos = 1;
var Ypos = 1;
var initialStarColor=\'ffa000\';
var Mtop=250;
var Mleft=250;

function Fireworks() {
if (document.all)
{
yBase = window.document.body.offsetHeight/3;
xBase = window.document.body.offsetWidth/8;
}
else if (document.layers)
{
yBase = window.innerHeight/3;
xBase = window.innerWidth/8;
}
if (document.all)
{
step=5;
for ( i = 0 ; i < starsDiv.all.length ; i++ )
{
for (ai=0; ai < Clrs.length; ai++)
{
var c=Math.round(Math.random()*[ai]);
}
if (currStep < 90)
starsDiv.all[i].style.background=initialStarColor;
if (currStep > 90)
starsDiv.all[i].style.background=Clrs[c];
starsDiv.all[i].style.top = Mtop + yBase*Math.sin((currStep+i*5)/3)*Math.sin(550+currStep/100)
starsDiv.all[i].style.left = Mleft + yBase*Math.cos((currStep+i*5)/3)*Math.sin(550+currStep/100)
}
else if (document.layers)
{
step = 5;
for ( j = 0 ; j < 14 ; j++ ) //number of NS layers!
{
var templayer=\"a\"+j
for (ai=0; ai < Clrs.length; ai++)
{
var c=Math.round(Math.random()*[ai]);
}
if (currStep < 90)
document.layers[templayer].bgColor=initialStarColor;
if (currStep > 90)
document.layers[templayer].bgColor=Clrs[c];
document.layers[templayer].top = Mtop + yBase*Math.sin((currStep+j*5)/3)*Math.sin(550+currStep/100)
document.layers[templayer].left = Mleft + yBase*Math.cos((currStep+j*5)/3)*Math.sin(550+currStep/100)
}
currStep+= step;
//window.status=currStep;
T=setTimeout(\"Fireworks()\",5);
if (currStep==220)
{
currStep=-10;
for (n=0; n < sClrs.length; n++)
{
var k=Math.round(Math.random()*n);
}
initialStarColor=sClrs[k];
if (document.all)
{
Dtop=window.document.body.clientHeight-250;
Dleft=xBase*3.5;
Mtop=Math.round(Math.random()*Dtop);
Mleft=Math.round(Math.random()*Dleft);
document.all.starsDiv.style.top=Mtop+document.body.scrollTop;
document.all.starsDiv.style.left=Mleft+document.body.scrollLeft;
}
else if (document.layers)
{
Dleft=window.innerWidth-100;
Dtop=window.innerHeight-100;
Mtop=Math.round(Math.random()*Dtop+window.pageYOffset);
Mleft=Math.round(Math.random()*Dleft+window.pageXOffset);
document.layers[templayer].top=Mtop;
document.layers[templayer].left=Mleft;
}
if ((Mtop < 20) || (Mleft < 20))
{
Mtop+=90;
Mleft+=90;
}
if (document.all||document.layers)
Fireworks();

</script>

//Shady
Avatar billede breum Nybegynder
11. december 2000 - 22:05 #5
øeh shady>>> Det er vel ikke nødvendigt at poste koden når nixon har linket til den?

Nixon>>tak for linksene, selvom de ikke var til mig, jeg har allerede brugt dem, håber do får pointsene!
Avatar billede repox Seniormester
12. december 2000 - 09:23 #6
breum

Well, det kunne jo være at det virkede lettere end at skulle gå over links og så\'n! :)

//Shady
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
12. december 2000 - 15:55 #7
nixon >>> Jeg bruger den eksploderende text, den virker fint

breum >> Din side bugger min maskine totalt ned
:o(

Tak for hjælpen til alle

Hilsen Lars D
Avatar billede breum Nybegynder
12. december 2000 - 17:39 #8
Problemer med at se siden?????+ Det er jeg da ikke glad for at høre
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
12. december 2000 - 22:22 #9
Det virker som om den aldrig bliver færdig med at loade. Sandsynligvis et problem i de linkede scripts. Der er i msie 5 / 5.5 på win 2000 server / win NT 4.0 SP6
Avatar billede breum Nybegynder
13. december 2000 - 12:12 #10
Takker meget og kigger på det!
Avatar billede breum Nybegynder
13. december 2000 - 12:17 #11
gider du kigge om problemet er løst nu?
Jeg har fjernet script fra den ene frame?
http://www.breum.dk/2001/
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
14. december 2000 - 10:06 #12
Nej, der er stadig problemer
Avatar billede nhn Nybegynder
15. december 2000 - 11:10 #13
hey jeg har et script til fyrværkeri skriv din email så for du fedt fyrværkeri!!!!!