Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
11. december 2000 - 08:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Haster Haster POL - reg edit

Hej.

Jeg har nogle pc\'er kørende op mod en server, med en pol fil som der b.la. gør at man ikke kan logge på uden godkendelse fra NT serveren.

Men serveren er død, og vi vil gerne kunne logge på uden den, hvad skal jeg rette for at åbne op for dette. Jeg går ud fra det er et eller andet i reg. databasen.
Avatar billede flwe Nybegynder
11. december 2000 - 08:51 #1
Hmmm...hvilke typer klienter er det ?
Avatar billede beaviz Nybegynder
11. december 2000 - 09:36 #2
Prøv noget Windowstast+esc, eller lignende ved logon billede, ved den \"rigtige\" kombanition, får du windows\' run.exe dialog frem, der kører du så explorer.exe - Så \"logger\" du ind uden om netværksindstillinger osv.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
11. december 2000 - 09:36 #3
Klient Program til Microsoft Netværk....

Avatar billede beaviz Nybegynder
11. december 2000 - 10:14 #4
prøvede du det med win+esc?
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
11. december 2000 - 10:40 #5
Ja Jeg her prøvet win + esc. uden held... men jeg søger også en løsning så brugerne ikke skal foretage sig noget...
Avatar billede beaviz Nybegynder
11. december 2000 - 10:42 #6
Ahhh - oki :) Men med en af windows taskerne + een anden knap er det nu muligt ...
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
11. december 2000 - 11:41 #7
Jeg syntes jeg prøvede en masse knapper, uden held, men jeg tror godt jeg ved hvad det er for en DIALOG, jeg har før haft den fremme....

Men hvordan ved jeg heller ikke lige..
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. december 2000 - 12:40 #8
Måske, skulle du lave ny pol fil, boot på diskette
og smide den ind oveni den anden... Ved ikke om det virker... Eller måske boot op i fejlsikret-
tilstand, og slette klienten..

Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
11. december 2000 - 12:46 #9
Jeg kan sagtens lave en ny pol fil, men hvordan smider jeg den på et win98 system når der ikke er en server?????

Hvordan loader man en ny pol fil, eksmelvis fra fejlsikret tilstand???
Avatar billede amfelt Nybegynder
11. december 2000 - 17:12 #10
prøv at se på denne Url.
http://registry.winguides.com/display.php/130/
Du skal selvfølgelig gøre det modsatte. dvs slå netværk auth fra. Derefter vil du kunne rette på maskines pol fil ved at bruge esc til at gå uden om brugernavn og passw.

Håber dette hjalp !
Mvh Amfelt