Avatar billede runeba Nybegynder
17. juli 2003 - 14:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

godt program til søg/erstat over flere dok.

hej,
er der nogen der kan give et tip til et godt program til at lave søg og erstat over mange html-sider på én gang - og med mulighed for linjeskift og lange tekstbider?
(jeg bruger html-kit, men er ikke tilfreds med det plugin, der er lavet dertil)
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 14:23 #1
WebCoder (www.tsw.dk)
Avatar billede runeba Nybegynder
17. juli 2003 - 15:21 #2
tak for tippet - på papiret ser det jo ok ud, men det er sgu crashet to gange nu når jeg har prøvet;
er der nogen der evt. har andre bud?
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 15:23 #3
Er det betaen du har downloadet?
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 15:24 #4
ellers tag WebPad... den kan muligvis være mere stabil (= mindre resourcekrævende!)

www.tsw.dk/download.php4
Avatar billede runeba Nybegynder
17. juli 2003 - 15:40 #5
så vidt jeg kan se er der kun en simpel søg/erstat-funktion i det program?
Avatar billede runeba Nybegynder
17. juli 2003 - 15:41 #6
det er ikke betaen - men den fulde version jeg har prøvet
Avatar billede exp Juniormester
17. juli 2003 - 15:42 #7
Kan godt huske der var nogle stabilitets-problemer i 3'eren - kører selv 4'eren (beta) derhjemme, og den er da ikke crashet... endnu *G*
Avatar billede ozzi Nybegynder
25. juli 2003 - 00:05 #8
Homesite kan lave avanceret søg/erstat på tværs af åbne dokumenter eller alle dokumenter i et givent bibliotek eller projekt.
Avatar billede exp Juniormester
25. juli 2003 - 09:19 #9
... og det er det samme tsw/wc samt stone's webwriter (www.webwriter.dk) kan - GRATIS!
Avatar billede ozzi Nybegynder
25. juli 2003 - 09:36 #10
Gratis er vel så meget sagt. Priserne er hentet på Editorens egen hjemmeside:

Firma/institution/forening - 1-bruger kr. 549
10-bruger kr. 2.151
Ubegrænset kr. 4.900
Undervisningslicens - 10-bruger kr. 1.612; Ubegrænset kr. 3.500
Privat brug m. support, diskette og manual - kr. 219,-
Privat brug m. support - kr. 155,-
Privat brug u. support - Gratis

Gratis er for privat brug uden support. Der var ikke i spørgsmålet angivet om det var til privat eller firmabrug!
Avatar billede exp Juniormester
25. juli 2003 - 09:54 #11
det er jo selvfølgelig rigtigt...