Avatar billede burzum Nybegynder
07. juli 2003 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eyeball fryser efter videosamtale

Når jeg har cammet med en over eyeball og det er tid til at lukke ned fryser programmet sådan "halvt". Mit navn forbliver orange selv om jeg har forladt samtalen og jeg kan på ingen måde lukke for programmet. Jeg kan end ikke genstarte computeren.

Jeg bruger windows 2000 og Eyeball Chat v2.2
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
11. juli 2003 - 20:25 #1
Underligt!

Prøv at installere den nyeste version af DirectX3D.

Se her: http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx?url=/windows/directx/downloads/default.htm

Det BURDE hjælpe. Ellers prøv at geninstallere EyeBall, og kør scandisk og disk fragtmentering.

Og hvis det ikke virker, kan jeg varmt anbefale den nye Messenger 6.0!

Alt det som ikke virkede i de gamle versioner, virker i den nye. (webcam samtale osv.) i messenger 5.0 kunne jeg ikke engang sende filer til andre, men nu hvor jeg har fået 6.0 virker det hele :o)

Her kan du downloade den: http://messenger.msn.com/download/v6preview.asp

Den er kanon, og med et nyt spændende design!

Se  evt. her: http://www.eksperten.dk/spm/353107

Jeg har lige lagt et billede op af MSN6.0: www.snuseren.dk/MSN60.jpg

Bare spørg, hvis der er noget! Og jeg håber du finder ud af det.

(Jeg kan forresten KLART anbefale Messenger 6.0 fremfor Eyeball. Har prøvet begge, og syntes specielt at eyeball er irriterende bla. pga. alle de popups. Dem kan man slå fra i MSN, via Tools | Options | General | Og så krydse det af.)

// Anders
Avatar billede burzum Nybegynder
06. august 2003 - 03:05 #2
Mange tak for dit meget brugbare svar!

Jeg har skiftet til 6.0 og den er jo ganske genial. Alt virker, ja.

Jeg prøver lige alle de ting du har foreslået mht. Eyeball. Hvis det ikke virker, så er det bare ærgeligt, så må jeg bare bruge MSN.

Du får point'e med det samme :)
Avatar billede dexza Nybegynder
02. november 2003 - 20:39 #3
jeg ved ikke om der stadig er nogen der gider det her spørgsmål. jeg har nøjagtig samme problem. jeg har win XP eyeball v 2.2 og forresten lige formateret min com.
men der sker stadig det samme hver gang jeg lukker en samtale
Avatar billede dexza Nybegynder
02. november 2003 - 20:40 #4
directx 9.0 gør ingen forskel