Avatar billede geeko Nybegynder
05. juli 2003 - 01:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved logon med bestemt bruger

Hej, jeg har været på ferie i ca en uge og da jeg idag kom hjem og tændte computeren var alting ikke som det plejede :(

Jeg fandt hurtigt ud af problemet: Hver gang jeg prøver at logge på med min bruger (hvor alle mine urls , indstillinger, passwords osv er) giver den en error og logger istedet på med en standard acc. Dette genere mig utrolig meget da jeg har mange indstillinger på min bruger, men endnu vigtigere flere passwords. Derfor beder jeg om hjælp til at få min bruger til at fungere igen, eller hvis det er umuligt at på en måde få fat i de passwords som den har (til div websites).

PS: Jeg kan godt lave nye brugere. Det er denne konto der er noget galt med.
Avatar billede geeko Nybegynder
05. juli 2003 - 01:38 #1
Her snakker jeg self om brugere til winXP eller kontoer til det.
Avatar billede thuffe Nybegynder
05. juli 2003 - 01:48 #2
Du kan lave et system recovery (System gendannelse) i XP... Det gør det muligt at "springe" tilbage til der ikke var noget problem ;)
Avatar billede hiks Nybegynder
05. juli 2003 - 01:51 #3
er det ik fordi du er kommet til at sætte nogle krav til din brugers settings under local security eller lign.?

/hiks
Avatar billede geeko Nybegynder
05. juli 2003 - 02:31 #4
hiks: Nej det er ikke det.
Thuffe hvordan laver man system recovery??
Avatar billede geeko Nybegynder
05. juli 2003 - 19:27 #5
ku ik finde en løsning så valgte at formatere