Avatar billede shagwell Nybegynder
04. juli 2003 - 17:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Anti Spam SMTP Proxy

Ved du et program som kan klare denne opgave - svar endelig:

Jeg ønsker at programmet skal kunne dette:

Mail fra internettet rammer port 25 (smtp spamfilter) her bliver der soteret efter spamfiltere måske spamcop.net ell. hvad brugere selv har logget ind og lavet -> nu sendes den vidre til port 25 til den rigtige mail server:

Der findes en masse på nettet til windows og unix men ikke hvor brugere har mulighed for at logge ind og ændre ting få deres domæne.

Skal kunne klarer over 30.000 domæner.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2003 - 22:23 #1
Lytter med
Avatar billede woolbox Nybegynder
22. juli 2003 - 16:22 #2
Er også på ....
Avatar billede hotwire_dk Nybegynder
21. oktober 2003 - 12:03 #3
Avatar billede shagwell Nybegynder
30. december 2004 - 07:06 #4
Norton Antivirus tilbyder nogle Anti Virus Gateways, disse er bare glimrende og blev løsningen på antivirus, antispam blev spamasassin. før det rammer den rigtige mail server hvor den også lige for en extra antivirus scan af en andet prodokt.

Godt nytår.
Avatar billede woolbox Nybegynder
30. december 2004 - 09:23 #5
Lidt sent måske, men ... Vi endte med at vælge en "Barracuda" fra www.barracudanetworks.com. Den har fin performance, er rimelig effektiv og opdateres ofte. De større modeller er bygget til at håndtere mange domains med forskellige settings for hver og de indeholder et API så du evt. kan lave din egen portal til dine kunder hvor indstillingerne kan ændres.

Jeg har for min arb. plads købt tre stykker og er meget tilfredse!