Avatar billede clansite.dk Nybegynder
02. juli 2003 - 12:21 Der er 10 kommentarer

Design til GamerShop

Hej derude.
Jeg leder efter en frisk grafiker der vil lave noget grafik til mit nye firma GamerShop. Vi bliver forhandlere inden for alt gaming gear.

Designet skal være frisk, men stadig i rolige farver. Lys grå måske. Det skal bare se godt ud.

Det skal bestå af et topbanner, en menu i venstre side og noget plads til reklamer.
Systemet skal nok være ligesom www.clansite.dk/chipsen  med reklamer under menu, og så kan der stå news i højre side.

Der skal også laves et eller andet til når der skal postes nyheder som en baggrund deri.

Det jeg kan tilbyde er;
1 meter teflon og 200 points.

Håber der er én der er frisk

//Calle
Avatar billede staz Nybegynder
02. juli 2003 - 12:31 #1
Calle - Må jeg spørge om hvorfor at du vil hav præcis den opbygning. Det lyder som om du forventer et stykke grafik (topbanner) og så bare resten i html.

Hvis nu det var mig der skulle lave en nyt ny shop, ville jeg sætte mig ned og lave et helt koncept for en inet shop. Og et unikt design... Men det er måske bare mig. Jeg ved der er svært hvis du ikke selv kan design, men stadig!
Avatar billede staz Nybegynder
02. juli 2003 - 12:32 #2
Men, hvis du smider en icemat oven i "præmien" skal vil jeg godt kigge på det =P Skriv evt. til soren@comigang.dk
Avatar billede clansite.dk Nybegynder
02. juli 2003 - 12:33 #3
Jeg er virkelig newb inden for alt design...
Men hvis der er nogle der har noget helt nyt de vil vise, så er det fadnme også iorden :)
Avatar billede lazze Nybegynder
02. juli 2003 - 13:32 #4
hvis du svingede tegnedrengen var slaverne parate. Men selv slaver skal spise...razmuzzen.dk
Avatar billede staz Nybegynder
02. juli 2003 - 17:25 #5
Nej jeg er klar på en meter teflon og en icemat. Så skal du sgu få dit design... Pointene må du gerne beholde for min skyld =P
Avatar billede fagghunter Nybegynder
04. juli 2003 - 15:35 #6
http://fagghunter.users.whitehat.dk/gamershop/index.htm har lavet det! men det vil være nice med en icemat!
Avatar billede clansite.dk Nybegynder
04. juli 2003 - 23:31 #7
Hmm... Farverne må gerne være mørke blå!
Avatar billede fagghunter Nybegynder
05. juli 2003 - 13:22 #8
jeg går straks i gang!
Avatar billede fagghunter Nybegynder
05. juli 2003 - 13:33 #9
Avatar billede psychoras Novice
05. juli 2003 - 15:46 #10
Fagghunter > De effekter der i i de top bannere du har lavet, hvordan har du lavet dem ?