Avatar billede mlngmck Nybegynder
01. juli 2003 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af hjemmeside.

Hejsa.
Mit navn er Morten Langmack og jeg spiller i counter-strike clanen Whatever. Vi har deltaget i en 5 mdr's lang turnering, og har efterfølgende vundet 3.pladsen i cuppen.
Præmien består af det gavekort til en hjemmeside (design + codning) hos 3d-vision.dk til en værdi af 20.000.
Problemet ligger bare i, at vi for nogle få uger siden allerede HAR fået en ny side så det ville være komplet åndsvagt at få en ny igen igen.

Nogen der kender/har et firma der vil spare nogle tusinde på en hjemmeside?
Hvis ja, arrengeres der et møde med 3d-vision i kbh - hvor i kan komme med jeres besyv om ønsker, idéer og lign.
På forhånd tak
Morten Langmack
Avatar billede janemil Nybegynder
01. juli 2003 - 17:10 #1
1000kr budt.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2003 - 07:18 #2
hva var 1. premien?
Avatar billede mlngmck Nybegynder
02. juli 2003 - 11:25 #3
35.000 kontant.
Dog har jeg snakket med 3d-vision, og vi må åbenbart ikke sælge siden videre til en 3.part.
En med rettigheder, må gerne slette denne tråd.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2003 - 11:46 #4
mlngmck>>Bare opret et svar selv og besvar det!
Avatar billede mlngmck Nybegynder
02. juli 2003 - 16:04 #5
ok :)