Avatar billede zipolo Nybegynder
30. juni 2003 - 23:14 Der er 4 kommentarer

hvilken fejl er det HL

hey jeg vil gerne spille en hl mod der hedder digital paintball men når jeg prøver at joine en server står der dette (your .dll [cl_dlls/clientdll] differs from the server¨s.....hvad er der galt?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 23:17 #1
Serveren og din version er forskellig
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 23:18 #2
Så måske har du en gammel version og serveren en nyere... eller omvendt. Prøv at updater din version til den nyeste
Avatar billede zipolo Nybegynder
30. juni 2003 - 23:18 #3
jamen det sker også når jeg har den nyeste version?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 23:19 #4
har du prøver at geninstaller hl og mod'et?