Avatar billede t0rup Nybegynder
27. juni 2003 - 10:41 Der er 7 kommentarer

musicmatch 8

leder efter en key til at update musicmatch 8 plus men har ik haft det store held indtil videre....håber der er en der kan hjælpe mig. jeg har ledt overalt ^^ og kan finde updates til alle sammen undtagen den version. skal som sagt ha opdateret musicmatch8 til plus
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. juni 2003 - 10:43 #1
Regner du med der er nogen der vil betale for den, for dig eller hva'?
Avatar billede t0rup Nybegynder
27. juni 2003 - 10:45 #2
nej men de er alle til at finde på nettet.
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2003 - 10:46 #3
Ekspertens regler punkt 2.1.16: "Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol."

Gå ind på https://www.musicmatch.com/download/plus/index.cgi?OS=pc&MODE=input&BTD=1&OEM=MMD&BISCOTTI=STANDARD&DID= og køb din software lovligt - så slipper du for en masse problemer!

Luk venligst dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede t0rup Nybegynder
27. juni 2003 - 10:49 #4
hovsa kunne være jeg sq læse reglerne. undskylder mange gange
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. juni 2003 - 10:49 #5
De er til at finde, men ulovligt. Dem der har lavet programmerne er jeg ret sikker på slår ned på folk der stjæler det. Og du tænker sikkert, ha de er en computer. Men det er at stjæle og det er ulovligt
Avatar billede t0rup Nybegynder
27. juni 2003 - 10:52 #6
suk der røg min moral
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2003 - 11:00 #7
t0rup: Husk at lukke spørgsmålet ved selv at ligge et svar og derefter acceptere det.

Snowball