Avatar billede foldager Novice
25. juni 2003 - 10:21 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

God statistik?

Firmaet har pt. tdcinternet som webhost.

Der er udemærket statistik (insite), men logfilerne lagres på webhotellet, og fylder enormt, hvilket resulterer i at max-grænsen hele tiden rammes. Dødirriterende.

Er der en bedre (100% stabil) host der har god statistik?

Med god statistik mener jeg overskuelig, selv for min chef der ikke det mindste nørdet.
Avatar billede janemil Nybegynder
25. juni 2003 - 10:22 #1
http://www.indextools.com - synes dette er det sejeste på markedet. Det skal bare indkluderes på jeres nuværende site.
Avatar billede janemil Nybegynder
25. juni 2003 - 10:24 #2
Chefer ELSKER det da der er meget brugbare data, grafer og andet guf.
Meget chef venlig.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
25. juni 2003 - 10:26 #3
Avatar billede proboss Nybegynder
25. juni 2003 - 10:33 #4
Jeg ville nu anbefale Livestats 6.2 er nok blandt verdens bedset men prisen er nok også derefter
Avatar billede snowball Novice
25. juni 2003 - 10:46 #5
AWStats fra http://awstats.sourceforge.net er også ganske udemærket - og så er den gratis.

Snowball
Avatar billede proboss Nybegynder
25. juni 2003 - 11:03 #6
jeg ved www.secnet.dk har det livestats system og der er også en demo så du kan se have det kan
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juni 2003 - 11:14 #7
Hvis I selv kan hente logfilerne ned, vil jeg anbefale Webtrends fra www.webtrends.com det er nok det førende statestik værktøj i branchen
Avatar billede foldager Novice
25. juni 2003 - 17:59 #8
Tak for svarene. Jeg vil dyrke dem lidt og vende tilbage...
Avatar billede teamworker Nybegynder
30. juni 2003 - 23:05 #9
Hvis ikke det er for sent, så se evt. på SurfStatsLive (www.surfstats.com)
Avatar billede foldager Novice
16. juli 2003 - 00:07 #10
Teamworker > Det er bestemt ikke for sent...faktisk er jeg ikke kommet stort videre, men nu lukker jeg. Tak for tip!