Avatar billede henne Nybegynder
23. juni 2003 - 12:11 Der er 2 kommentarer

Kopiering af contact til folder giver fejl - outlook

Hej,
Vi har en exchange server og nogle outlook clienter - men når vi kopier en contact fra eksempelvis vores lokale contact folder til en public contact folder giver det en fejl, som siger:

"The text or attachments in the current contact's message body will not be copied to the existing contact. If you wish to keep the new message body information, select Cancel and make a copy of it. If you don't need the new information, select OK."

Fejlen kommer hvergang vi kopier til en contact folder.

Hvorfor gør den dette? Er det en exchange tilretning eller en outlook ting.
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 12:14 #1
Avatar billede henne Nybegynder
23. juni 2003 - 12:46 #2
Ja, jeg har godt set den! Men det er ikke ved V-card vi har problemet, det er med outlooks contact filer som hedder .msg at den gør det!
Men de skriver det faktisk nederst på siden, men jeg syntes ikke de kommer med nogen fix på den del!
Anerkender de den som værende et problem eller er det den første del af det de anerkender??