Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 00:48 Der er 29 kommentarer

vedr ? http://www.eksperten.dk/spm/364930 til admin

kan i fortælle ham "tacta" eller hvad han nu hedder at man ikke har det sprog her på forummet alt tyder på det er en lille snottet grøn knægt der ikke kan tåle man kommer på tværs af ham
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. juni 2003 - 01:07 #1
Hmm .. jeg har lige læst tråden igennem - og jeg er da egenligt også overrasket over din egen adfærd "garmin-user" ...

Du stillede ctacta en masse spørgsmål - og jeg kan ikke finde nogle, som ctacta ikke har svaret tilbage; i en sober tone, velogmærke...

At han så bliver sur over kun at få 5p ud af 160 ---

Hvis jeg havde lagt så meget arbejde i mine svar, ville jeg også blive ret frusteret over at spørger gav udtryk for at være så ligeglad med min hjælp...

Mener du selv at din pointfordeling var retfærdig ?
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juni 2003 - 01:35 #2
ctacta gør en god indsats i det spørgsmål. Og til sidst blive brændt af med 5p. Forstår godt han bliver sur og jeg synes en anmeldelse er malplaceret.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. juni 2003 - 01:36 #3
halifax >> enig.
Avatar billede popsy Novice
22. juni 2003 - 01:42 #4
Damn, manden har jo knoklet for dig! Hvorfor gi'r du ham kun en brøkdel af de points du har udlovet? Hans arbejde er da masser af points værd.

Med hensyn til at være "en lille snottet grøn knægt der ikke kan tåle man kommer på tværs af ham" synes jeg da ikke at du ligefrem selv holder kammertonen?

Oveni købet virker han da meget kompetent, og giver gode og velformulerede svar.

Jeg synes du skal lukke det her spørgsmål, og oprette et til ctacta med de points som du i mine øjne skylder ham!
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 01:53 #5
Hvis man ser på de andre spørgsmål garmin-user har oprettet med 200 point f.eks. og hvor han så også selv tildeler sig næsten alle point bagefter, præcis som i det spørgsmål hvor jeg gjorde mig umage med at besvarer alle spørgsmål, fordi jeg tilfældigvis havde undersøgt marked for 32" fjernsyn for ca. 14 dage siden, ja så undres man over så fræk en behandling.

Jeg har eller kun god erfaring herinde med at hjælpe folk, men der er nogen typer der aldrig er tilfreds med et svar (eller mange) og så bliver man svinet til med postulat om at nu er tekst-tv lige pludslig det mest vigtige.

Hurra siger jeg bare, den sidste retarerede er åbenbart ikke født endnu...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 12:08 #6
Ctacta>>Den eneste fejl du, i mine øjne, gør et at bruge et ikke så pænt sprog til sidst, jeg kan godt forstå du bliver sur over den behandling som du bliver udsat for, det er noget svineri, men desværre mere og mere udbredt, at folk får en masse hjælp, og så tager deres point igen.
Hvis der var en der skulle anmeldes her må det være garmin-user, men heldigvis er det et nemt nick at huske, og dermed undgå i fremtiden.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. juni 2003 - 12:41 #7
Jeg tror nu heller ikke garmin-user skal regne med mere hjælp på Eksperten. :)

ctacta burde nok have holdt en lidt mere sober tone. Men på den anden side, ville jeg nu også føle mig lettere pisset op ad ryggen ;)
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 12:46 #8
ENIG, men nu skrev jeg R.M.I.R. uden en forklaring (den er der meget få der kender) før han tildelte sig selv point lige bagefter i sit eget svar. Men det burde jeg ikke have gjort, jeg blev bare pissed off efter så megen hjælp herfra. Han er også meldt af et par stykke nu, undertegenede incl., og han er færdig som popsanger herinde, det er helt sikkert :-) Boycut manden det er den bedste måde at fryse ham ud...
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 12:52 #9
Iøvrigt kan jeg oplyse at jeg ikke er en lille grøn snottet knægt som garmin-user antyder, jeg hedder Christian og er 34 år, 5 års erfaring som applikations arkitekt hos B&O og læser nu til jurist ved Aarhus uni samtidig med at jeg skriver for et datablad og arbejder som konsulent.

Men det er da pudsigt så stille garmin-user er blevet :-)
Avatar billede popsy Novice
22. juni 2003 - 12:56 #10
Hmm, måske han ikke kan tåle at "nogen kommer på tværs af ham"? :)
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 13:05 #11
*G* Ja,hvis han er lige så fræk en weekend ude i byen som herinde, så kunne man da fristes til at antage at han er blevet banket til lirkassemand. 50 point herfra på at vi ikke høre mere fra garmin-user ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 13:17 #12
Det væddemål tør jeg ikke tage.*GH*
Avatar billede geforce3 Praktikant
22. juni 2003 - 16:43 #13
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 18:02 #14
Iøvrigt kan jeg oplyse at jeg ikke er en lille grøn snottet knægt som garmin-user antyder, jeg hedder Christian og er 34 år, 5 års erfaring som applikations arkitekt hos B&O og læser nu til jurist ved Aarhus uni samtidig med at jeg skriver for et datablad og arbejder som konsulent.

Men det er da pudsigt så stille garmin-user er blevet :-)

  Hmm, måske han ikke kan tåle at "nogen kommer på tværs af ham"? :)
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 18:06 #15
Iøvrigt kan jeg oplyse at jeg ikke er en lille grøn snottet knægt som garmin-user antyder, jeg hedder Christian og er 34 år, 5 års erfaring som applikations arkitekt hos B&O og læser nu til jurist ved Aarhus uni samtidig med at jeg skriver for et datablad og arbejder som konsulent.

så var det da underligt du ikke købte b&o men det starter ´jo også ved 16000

Men det er da pudsigt så stille garmin-user er blevet :-)

der skal mere til

  Hmm, måske han ikke kan tåle at "nogen kommer på tværs af ham"? :)

der skal mere til en en snottet nar

*G* Ja,hvis han er lige så fræk en weekend ude i byen som herinde, så kunne man da fristes til at antage at han er blevet banket til lirkassemand. 50 point herfra på at vi ikke høre mere fra garmin-user ;-)

du kan jo prøve hvis du vil lege med en bodybuilder på 160kg

iøvrigt kan jeg fortælle jeg har bestil et 32" philips tft til levering om 14dage
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 18:15 #16
Kære garmin-user

Jeg har skam et BeoVision 5 (plasma) fra B&O men købte Sony'en til soveværelset. Det koster ikke 16.000,- men 150.000,-.

Dine øvrige bemærkninger vil jeg ikke bruge krudt på at reagere på, blot gøre dig opmærksom på at Philips ikke fremstiller TFT baserede fjernsyn på 32". Det er max. 20" så enten har de taget røven på dig, eller så kan du ikke kende forskel på TFT og Plasma teknologi.

Om det så skyldes at du stadig er våd bag ørene eller er så overvægtig som du selv vil gøre dig til, det vil jeg overlade til de andre at vurdere. Gud hvor er du plat!

Du er sandlig Konge herinde (King for a day, fool for a lifetime)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. juni 2003 - 18:46 #17
til både ctacta og garmin-user vil jeg bede jer om at holde en sober tone herinde ... -- Hvis dette bliver til en tråd med mudderkastning, trusler og "name-calling", så vinder ingen af jer særlig meget sympati i forhold til de andre brugere (og så kan jeg som en sidebemærkning da også lige nævne at u-sober samtale er forbudt jvf. ekspertens regler.:)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
22. juni 2003 - 18:48 #18
PS: garmin-user >> kan du ikke finde en eller anden måde at markere på, når du citerer ... Det er lidt belastende hele tiden at skulle holde styr på, hvad det er du skriver, og hvad det er, du svarer på...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 19:21 #19
bearhugx>>Det bliver svært, da det kræver tankevirksomhed, hvilket anabole steorider ikke ligefrem er berygtet for at give sine brugere.*G*
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 19:38 #20
hehe og ja og en meget lille en et vist sted *LOOOL*
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 20:14 #21
fromsej >>
Nu skal du ikke også synke derned ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 20:29 #22
Exp>>Nej, men jeg skulle lige af med den. ;o)
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 20:53 #23
fromsej >>
kk - det skal der selvfølgelig også være plads til :-)
Avatar billede Slater Ekspert
23. juni 2003 - 09:44 #24
fatter ærligt talt ikke at garmin-user ikke er blevet smidt af Eksperten for længe siden. Det er sgu for plat at udnytte folk der, i bedste hensigter, forsøger at hjælpe en.
Avatar billede ctacta Nybegynder
23. juni 2003 - 09:59 #25
->Viperine
Ifølge ekspertens efterretningstjeneste, så viser det sig at omtalte rent faktisk er en overvægtig invalidepensionist der forsøger at holde "hjulene" kørende på hans Velo. Han har ikke en puck maxi som tidligere oplyst. Og grundet de tragiske omstændigheder med dårlig økonomi (point) så går der nok en rum tid før end at han høre fra ordensmagten ;-)
Avatar billede exp Juniormester
23. juni 2003 - 10:20 #26
ctacta >>
Hvornår stopper vi mudderkastningen?
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 18:56 #27
garmin-user deaktiveres.

ctacta : Betragt dette som en advarsel - at andre opfører sig som tåber, berettiger ikke til det sprogbrug du her lægger for dagen. Kommer du ud for lignende opførsel, så luk computeren og se en god film før du kommenterer. Det hjælper på humøret - og i særdeleshed sprogbruget. ;)
- n0rmality, coadmin
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 00:11 #28
Og måske også lige tælle til 10. Er du vild mand en gang plathed man har brugt tid på at læse igennem.

Jeg kan godt forstå ctacta, der gav mange gode og konstruktive svar, bliver svinet af med 5 point (direkte til grin), når der var blevet lovet mange flere.

Men det retfærdiggør ikke at man falder ned på samme niveau som garmin-user - for så er man jo ikke et hak bedre.

my 2 cents.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. september 2003 - 01:41 #29
fastwrite >> enten er du kommet sent til... eller har du været længe om at skrive de ord  (det er næsten 3 måneder siden man hørte noget i denne tråd...)...

Hvorom alting er - så kunne jeg ikke være mere enig med dig ...

Et par citater til eftertanke (og nogle af dem er nok lidt kliché - men velkommen til Eksperten :-) :

  Forsøg aldig at argumentere med en idiot:
  Først trækker de dig ned på deres niveau
  - og så lammetæver de dig med erfaring...

  Two wrongs don't make a right...
  (eller lidt tilpasset :)
  "at besvare dumhed med dumhed er næppe klogt.."

  "Det er i tider,
    hvor modstandere forfalder
    til slet spil og åndforladt tale,
  at man kan bevise sit værd
    ved ikke at falde
    men derimod at stræbe imod
    ophøjelse..."

Men mon ikke denne diskution efterhånden er ved at være uddød ?

Dette spørgsmål vil desværre forblive åbent, da garmin-user er deaktiveret, og derfor ikke selv kan lukke spørgsmålet (og fordele points, vil pointliderlige _mig_ sige... *LOL*)

/Søren Munk Skrøder