Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 23:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vende skærmen på ipaq

hvordan vender man billedet på en ipaq 3970 vi skal´bruge det inde i excel der ligger på ipaqen
Avatar billede alleykat Nybegynder
22. juni 2003 - 13:04 #1
Desværre er der ikke ret mange programmer der kan vende skærmen 'sidelæns' - så maskinen fortsat virker og ikke går kold... Og det er en af de HELT store mangler i PocketExcel, men det kan den altså ikke.

JS Landscape kan dreje skærmen rundt, men bemærk at den ikke er specielt go' til det - min Asus går kold hvis jeg drejer andre ting end PocketExcel og PocketWord. Se http://www.pocketfreak.dk/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=3&TopicID=2&PagePosition=1 - programmet fås hos Handango http://www.handango.com/PlatformProductDetail.jsp?siteId=1&jid=93155A5D613BDBD98F5B1F3541F57BED&productId=27579&optionId=1_2_2&productType=2&catalog=30&txtSearch=js+landscape&posit=0&sectionId=0&platformId=2

Der er 1 alternativ, http://www.handango.com/PlatformProductDetail.jsp?siteId=1&jid=93155A5D613BDBD98F5B1F3541F57BED&productId=16346&optionId=1_2_2&productType=2&catalog=30&txtSearch=js+landscape&posit=50&sectionId=0&platformId=2 (Nyditot).

Det bedste vil være et alternativt regneark på PocketPC'en der understøtter sidelæns, hvis det findes...
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 15:03 #2
det virker

lidt ppoing til dig for den rette løsning
Avatar billede alleykat Nybegynder
23. juni 2003 - 23:20 #3
wow - takker! hehe det bringer mig omsider lidt nærmere 5.000-pladsen! =)