Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 17:21 Der er 6 kommentarer

80 poing for billeder fra byggeriet af det ny bb hus

80 hurtige poing til den der kan fremvise billeder på sin hjemme side fra det nye bigbrother hus der er ved at blive bygget et sted i dk.
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
21. juni 2003 - 19:32 #1
Så du ikke fjernsyn igår??
Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 19:42 #2
nej men tænkte denne lille opgave kunne være noget for sådan nogen experter som jer :-)
Avatar billede ctacta Nybegynder
22. juni 2003 - 12:42 #3
FYI: boycut garmin-user, han udlover guld og grønne skove, når han så hjælpes, så tildeler han måske 5 point og resten til sig selv. Check hans "history" under de spørgsmål han har oprettet og se ved selvsyn hvor slem han egentlig er. Sådan nogle brodne kar skal bare ud fra eksperten...
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 15:06 #4
blueberry1337  læg et svar og DU får resten af poingene inden lukke tid
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 15:06 #5
så genudsendelsen i tv i går
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
22. juni 2003 - 22:28 #6
Her er der et svar. det var i tv igår!