Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 16:02 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

hvad er jeres mening om dette fra chippen.dk

noget jeg faldt over på nettet hvad er jeres mening når et "firma" sætter sådan noget på

http://www.casemoddings.dk/

vælg dette punkt i venstre ramme :

Se linket her under af en ødelagt cpu som en kunde har sendt ind med et erstatnings krav på

Tryk Her.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. juni 2003 - 16:05 #1
Synes det er ok.....  chippen.dk er blevet svinet, jordet, trampet på og kaste jord i hovedet på over det meste af nettet pga. nogle uheldige situationer.... Så længe det er et enkelmandsfirma kan jeg ikk se noget i det.... Vi kender jo heller ikke historien bag..

-Anders
Avatar billede exp Juniormester
21. juni 2003 - 16:05 #2
Meget uprofessionelt, men det hører ikke til i denne kategori... den skal i fri debat.

:-)
Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 17:04 #3
beklager den blev placeret forkert

nej det er rigtig vi kender ikke den fulde historie der er 2 muligheder
1 manden har klumret så kraftigt med sin cpu at den er knust
2 der har været fejl i den så den er sprængt (meget usandsynligt)
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2003 - 18:18 #4
Det er da imponerende, at man kan mishandle en cpu sådan.
Når man læser lidt på andre hardware sider, bliver man sgu`også "imponeret"
over hvad folk kan finde på.
Nu kikker jeg lidt på hardwareOnline.dk, der spørger folk direkte om hvordan, man brænder ting af, så man kan få det dækket under en RMA.
Siger selvfølgelig ikke eksemplet er rigtigt.
Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 18:41 #5
eftersom jeg er i poing hjørnet ,så alle der vil have lidt poing smid en kommentar og i vil få lidt piong alle sammen
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2003 - 20:27 #6
point :)
Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 20:30 #7
vil du ikke også have lidt point
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2003 - 20:31 #8
nej :)
Avatar billede garmin-user Nybegynder
21. juni 2003 - 20:35 #9
ok
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 16:56 #10
eftersom jeg er i poing hjørnet ,så alle der vil have lidt poing smid en kommentar og i vil få lidt piong alle sammen

der var kun 1 der lagde et svar og denne fik lidt poing som der også stod do ,så folk har fortabt deres chance for gratis poing
Avatar billede geforce3 Praktikant
22. juni 2003 - 16:58 #11
Hvor står der henne man kun får 15 point, når du udlover 200?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 17:02 #12
*LOL*
Avatar billede geforce3 Praktikant
22. juni 2003 - 17:04 #13
Er du ikke enig med mig lrd?
Man laver et spørgmsål til 200 point om hvordan man starter en fejl(simpelt ekspempel)
Svar fra mig: Du trykker bare på den...
Accepteret svar: 15 point
Værsgod.. Du får 15 point fordi det kun var dig der svarede
Avatar billede geforce3 Praktikant
22. juni 2003 - 17:07 #14
fejl=film;)
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 17:21 #15
Nu skal vi også passe på det ikke tager overhånd det her...

i www.eksperten.dk/spm/364930 mener jeg ctacta fortjener point, men vi plejer da at kunne være enige om, at 200 point er for meget for spm. som dette. At garmin-user's generelle opførsel så ikke ligefrem opfordrer til at være fleksibel overfor ham, skal vel ikke få os til at falde ned til hans niveau...

garmin-user >>
Jeg synes du skal overveje din væremåde her på eksperten, synes af og til du laver nogle sære prioriteringer...
Avatar billede garmin-user Nybegynder
22. juni 2003 - 17:47 #16
i www.eksperten.dk/spm/364930 mener jeg ctacta fortjener point, men vi plejer da at kunne være enige om, at 200 point er for meget for spm. som dette. At garmin-user's generelle opførsel så ikke ligefrem opfordrer til at være fleksibel overfor ham, skal vel ikke få os til at falde ned til hans niveau...

nej experten ligger allerede der nede

sidste svar herfra

husk den kloge holder altid kæft hvilket i jo ikke ligefrem kan vurderes til
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 18:16 #17
garmin-user >>
Jeg kalder ikke mig selv klog, derfor holder jeg ikke kæft. Folk lærer ikke noget når deres fejl ikke rettes...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 19:13 #18
Exp>>Du spilder din tid, han bliver ikke klogere, grunden til han holder kæft er at han lynhurtigt løber tør for saglige argumenter.
Avatar billede exp Juniormester
22. juni 2003 - 20:17 #19
fromsej >>
nu var kommentaren også mere møntet på geforce3 :-)
Og da jeg så alligevel var varm med at skrive kunne jeg jo lige så godt fortsætte
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2003 - 20:30 #20
*S*
Avatar billede cyberm Nybegynder
04. august 2003 - 10:49 #21
Ved ikke hvor profesionelt et firma er, når det hænger en kunde ud på deres hjemmeside. Forestil jer hvis TDC gjorde det samme, og man kunne f.eks. læse at fru Jensen hun alså ikke har betalt sin telefonregning sidste gang. Og at Hr. Nielsen har ringet for 4000kr sexporno, men mener det er tdc's skyld og vil lægge sag an.

Barnlighed kan diskuteres, dårlig service og dårlig kunde morale, ja.

Har selv været ude for en handel hvor chippen.dk ikke ville indrømme fejlen var deres.