Avatar billede zipolo Nybegynder
18. juni 2003 - 18:08 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Adsl 256 hakker

jeg har et lille problem mit adsl 256k hakker nogle gange det kommer med jævne mellemrum....feks hvis jeg går ind på en side www.goggle.com eller noget og siger søg på "Fisk" så går den i stå i omkring et minut...så går det måske 5 minnuter så gør den det igne hvad skla jeg gøre ??? er det en fejl i instalationen (der kom en og gjorde det) eller er det min pc der fejler noget ??? håber i kan hjælpe
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. juni 2003 - 18:12 #1
Når Nettet virker og dit ADSL virker, så virker det. Hvor der kan ligge nogle fejl er i selve installationen af IE (Internet Explorer) og fortsætter denne dumme fejl, skulle du prøve at reparere IE. Det vil i meget sjældne tilfælde være dit modem som det er galt med, så jeg syntes du skal prøve det andet i første omgang. Først i anden omgang og efter en rep. eller nyinstallation af IE ville jeg gå til forhandleren og klage over modem.
Avatar billede henningsen- Nybegynder
18. juni 2003 - 18:25 #2
Jeg har haft det problem med min computer!!!!!
Jeg formatret min computer og nu er der ingen problem.
og er sikker på det ikke er din udbyder
Avatar billede tobias28 Praktikant
18. juni 2003 - 18:26 #3
har du ryddet op på comp. fornylig? Sletter du sommetider temporary internet files?
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. juni 2003 - 18:28 #4
Spyware er svaret - Hent ad-aware fra www.lavasoft.nu , opdater og scan.
Det hjælper med garanti
Avatar billede slots_norton Nybegynder
18. juni 2003 - 18:30 #5
direkte link: http://www.pcworld.com/downloads/file_download/0,fid,7423,fileidx,1,00.asp
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. juni 2003 - 18:53 #6
Hvis det er fordi du har spyware på din compueter så gå på http://www.spywarefri.dk under værktøjer finder du alt til at fjerne spy med. Jeg vil foreslå spybot i stedet for Ad-aware idet den finder lidt mere.
Avatar billede turbox Nybegynder
18. juni 2003 - 23:24 #7
det kan også ske at være dit skilefilter mellem telefonen og ADSL modemet.... hvis det er defekt, sp ka der komme de der halt`s.... hvid u har muligheden for det, prøv at lave forbindele uden om det, og sørg for at telefonerne ikke er sat til imens da de forstyyre en hel del... Held og Lykke
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. juli 2003 - 22:32 #8
Takker for point:)