Avatar billede ion Nybegynder
18. juni 2003 - 04:40 Der er 5 kommentarer

Formular, der udfylder felter i et dokument

Hejsa. Jeg skal lave et dokument i Word XP, der ved åbning spørger om visse ting. Det skal indeholde nogle input-felter og dropdown-bokse. Jeg vil gå ud fra at der er noget med en makro og lidt VBA, ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg har absolut ingen erfaring med at redigere makroer eller at arbejde med VBA.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 13:47 #1
Du har helt ret. Det er noget med en brugerformular, og en del kodning. Sådan noget som nogen af os gør for penge. Det er lidt for omfattende at forklare i et spørgsmål. Du ligger nogle kurser og øvelse bag.

Du burde nok som minimum købe en bog om vba kodning i f.eks. word. Her lærer du også at oprette formularer, og så er det bare at forsøge sig frem.

Når først du har det grundliggende i orden, så er Eksperten rigtig god at spørge om råd til konkrete ting. ;-)
Avatar billede kedde65 Praktikant
17. december 2003 - 11:52 #2
Jeg kan da anbefale dig at kigge på denne bog, det er den vi selv bruger på vores kurser. http://www.libris.dk/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-359-2
Avatar billede ion Nybegynder
18. december 2003 - 02:12 #3
Tak for jeres svar. Beklageligvis er dette spørgsmål håbløst forældet.
Smider lige 10 points til hver :)
Avatar billede ion Nybegynder
18. december 2003 - 02:12 #4
Kom-kom.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2003 - 19:41 #5
Behold du bare dine point, vi har jo ikke svaret dig ;-)