Avatar billede __dalle Nybegynder
03. december 2000 - 12:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Blå Skærm ved nedlukning af WinME

Næsten hvergang jeg skal lukke min computer får jeg beskeden (blå skærm) :\" Windows-beskyttelsefejl -- Du skal genstarte computeren - Systemet stoppede\" ARGH .. jeg vil jo lukke ..
Maskinen er en Athlon 800 Thunderbird/128 mb ram / Creative GeForce Pro / SB live1024! / Ide100 IBM HD / Netkort til Stofanet -
Avatar billede vandhunden Nybegynder
03. december 2000 - 12:37 #1
Jeg lytter med. Jeg har selv præcis samme problem med min Celeron 500 Mhz... I 98se havde jeg også problemet men det kunne løses med en update fra microsoft.
Avatar billede __dalle Nybegynder
03. december 2000 - 12:53 #2
Jeg havde også et andet problem med at ved opstarten stod min computer stille i op til 1 minut - men en opdatering af ide100 driveren løste dette problem.
Jeg har lånt en Win98 1st. ed. med opgraderingerne lagt til bagefter, for at se om problemet også var der, hvilket jeg kunne konstatere, at det var det ikke.
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. december 2000 - 18:01 #3
WinME har ikke været den store succus, men det eneste der plejer at hjælpe på sådanne problemer er Format c:

Eller også skulle du invistere i et pro. Fix-It 3.0 (www.ontrack.com)
Det har fixet mange af mine problemer med WinME

- Krusnof
Avatar billede __dalle Nybegynder
03. december 2000 - 19:43 #4
Problemet løst vist sig selv senere på dagen .. ASUS (som bundkortet er) har lige udgivet en ny 4i1 driver til bundkortet - og det ser ud til at klare det problem. Jeg havde opdateret en gang før, men først i anden runde har de formodenlig **læs : HÅBER at de har** klaret dette problem.
Avatar billede krusnof Nybegynder
03. december 2000 - 19:52 #5
Hvad så med point, du kan ikke rigtig være bekendt ikke at give point til nogen. (bl.a. fordi jeg aldrig har fået point)

- Krusnof
Avatar billede __dalle Nybegynder
03. december 2000 - 23:20 #6
Pts .. kan ikke give dem til dig - sagen er lukket og dit forslag har jeg ikke kunne tjekke - *systemet SKAL kunne køre uden, at der anvendes ekstra købe-programmer for at det ikke går i ged*
Avatar billede vandhunden Nybegynder
04. december 2000 - 17:54 #7
--> krusnof
Du må godt få et par point af mig hvis du vil?.
Avatar billede krusnof Nybegynder
04. december 2000 - 19:20 #8
Meget gerne, som du måske har set så har jeg kun 420 og ikke tjent et eneste!
Men hvis du giver mig nogen, så skylder jeg dig en tjeneste!!

- Krusnof