Avatar billede klud Praktikant
11. juni 2003 - 16:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bærbar Dell CPX H Tastatur

Hejsa
har fået tilbudt en bærbar som ovennævnte, problemet er bare at det er med italiensk tastatur, men det bør vel ikke give et problem gør det, for hvis jeg sætter den til dansk tastatur, bør det jo virke, eller er det italienske tastatur anderledes end det danske, mht antal knapper og sån.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 16:21 #1
Der er ikke være forskel på tastaturerne (altså bortset fra bogstaverne selvfølgelig)
Så du får ikke problemer med at sætte den til dansk tastatur.
Avatar billede datashoppen Nybegynder
11. juni 2003 - 17:00 #2
Jeg har muligvis et nyt dansk keyboard til sådan en, du kan kontakte mig på lars@pc-billigt.dk
Avatar billede klud Praktikant
11. juni 2003 - 18:08 #3
der skulle vel ikke være nogen af jer der kan finde noget info, på den, og jeres gæt på en pris.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 18:20 #4
Hvad kunne du tænke dig at vide ? Jeg har selv en.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 19:01 #5
Se specifikationer på pc'en her :
http://www.foximas.com/dell-notebook.htm
Avatar billede klud Praktikant
11. juni 2003 - 20:22 #6
Hva mener i jeg skal give for en sådan, og har du et billede af den Tonny Brandt.
Avatar billede klud Praktikant
11. juni 2003 - 20:28 #7
Jeg har givet 200pund for den.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 20:44 #8
Det lyder billigt. Jeg vil synes at sådan en er en 4-5000,- værd. Min kører faktisk fint, og der er knaldgodt tvout på den osv. Jeg prøver lige at se om jeg kan finde et billede af den, men den ligner nu ellers meget godt den anden 400 mhz dell, der er billede af i det link jeg sendte.
Avatar billede klud Praktikant
11. juni 2003 - 20:55 #10
Kan man godt se film og sån på den med standard opsætningen.
Fuck jeg glæder mig til at få den.....
Tonny vil gerne give dig lidt flere points, smider 100 til dig, og gir Datashoppen dem her. OK??
Avatar billede bredker Nybegynder
11. juni 2003 - 21:03 #11
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 21:06 #12
Helt fint :-)
Avatar billede klud Praktikant
11. juni 2003 - 21:20 #13
Tonny bare lige et tillægsspg.
Kan man godt køre film derpå, og mener du virkeligt at jeg burde kunne få 4-5k for den.
Kan måske få 6-7 mere til omtrent samme pris.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. juni 2003 - 21:56 #14
Se hvad bærbare koster her, der er nogle eksempler på priser, og man skal huske på at Dell er en mærkevare og derfor kan koste lidt mere end dem der er listet her:
http://www.demoshop.dk/page10.htm

Ja du kan snildt køre film på den. Jeg kører divx film fra computeren over i et 32" wide screen tv, med knaldgodt resultat. Endog i noget bedre kvalitet end min splinternye stationære computer kan gøre det.

Hvis ikke jeg havde den fra arbejdet ville jeg godt have købt den ene. (selvfølgelig med dansk tastatur)