Avatar billede wasser2000 Nybegynder
02. december 2000 - 21:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Upload

Hvordan kan jeg uploade til min server via en browser brugende programmeringssproget perl?
Hvad er perl-koden for at uploade?
Avatar billede timsen Nybegynder
02. december 2000 - 21:26 #1
Kan du bruge PHP
Avatar billede wasser2000 Nybegynder
02. december 2000 - 21:35 #2
Nej, desværre. Men hvis jeg ikke kan finde noget i perl så kan jeg altid vende tilbage.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. december 2000 - 21:51 #3
Hvis du har tid til at vente på at det unødvendige pladder ham her har
på siden, så tror jeg nok der skulle være 3 forskellige Perlscripts i én
zip-fil lige til at spise efter 2 minutter i mikrobølgeovnen:
http://perls-of-wisdom.virtualave.net/scripts/index.htm
Avatar billede breum Nybegynder
03. december 2000 - 00:31 #4
Ja jeg bruger selv et perlscript, 5 minutter så får du kildeteksten
Avatar billede breum Nybegynder
03. december 2000 - 00:35 #5
Det kan downloades her:
http://gossamer-threads.com/scripts/fileman/index.htm

genialt script iøvrigt, inkluderer upload, slette, oprette, rename filer og mapper og chmod og meget andet
Avatar billede frakken3000 Nybegynder
03. december 2000 - 18:10 #6
Til breum:
Jeg skal ha\' scriptet til at ligge på min egen server og der skal ikke være nogen demo.

Til Eric Jacobsen:
Den virker ikke, jeg modtager beskeden \"Permision denied\" (eller hvordan man nu staver det).
Avatar billede wasser2000 Nybegynder
03. december 2000 - 18:47 #7
Tak erik nu virker det fint.
Avatar billede breum Nybegynder
03. december 2000 - 22:20 #8
Jeg ser at du har fundet det du skal bruge, men vil da lige nævne at det script jeg henviser til kører fint på min egen server og er ikke en demo, enkeltbrugerversionen må du bruge gratis, det er kun multi-brugerversionen der koster noget. Nå men pyt med det, jeg er bare utrolig glad for at have scriptet kørende på min egen server, fordi det kan så meget.