Avatar billede caroc Praktikant
10. juni 2003 - 15:34 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Expected end of statement??

Hej...

Jeg får denne fejl:
Microsoft VBScript compilation error '800a0401'

Expected end of statement

/hbk2/www/admin/tekst.asp, line 98

Response.Write "<a href="tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & "'class='sort'>" rs("Grupper") & "</a>"
-------------------------^

og her er den involverede kode:

                        <%
SQL = "Select * from Grupper Order By ID desc"
rs.Open SQL,Conn,1,3
Do while not rs.EOF %>

<%Response.Write "<a href="tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & "'class='sort'>" & rs("Grupper") & "</a>"%>

<% rs.MoveNext
loop

Conn.Close
Set Conn = Nothing %>

jeg kan ikke se mig klog på fejlen - kan i?? :)
Avatar billede medions Nybegynder
10. juni 2003 - 15:37 #1
<%Response.Write "<a href=""tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & "" class='sort'>" & rs("Grupper") & "</a>"%>

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
10. juni 2003 - 15:38 #2
Hov, min fejl....

<%Response.Write "<a href=""tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & """ class='sort'>" & rs("Grupper") & "</a>"%>

Ellers kan den se sådan her ud:

<%Response.Write "<a href="'tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & "' class='sort'>" & rs("Grupper") & "</a>"%>

//>Rune
Avatar billede tjol Nybegynder
10. juni 2003 - 15:39 #3
Du mangler en lille '&' :
Response.Write "<a href="tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & "'class='sort'>"
&
rs("Grupper") & "</a>"

vh /tjol
Avatar billede caroc Praktikant
10. juni 2003 - 15:49 #4
cool.. så virker det :)
hmm hvis jeg også gerne vil have et linjeskift (<br>) ind hvor skal det så være??
Avatar billede medions Nybegynder
10. juni 2003 - 15:50 #5
<%Response.Write "<a href="'tekst2.asp?ID=" & rs("Under") & "' class='sort'>" & rs("Grupper") & "</a><br>"%>

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
10. juni 2003 - 16:11 #6
Hvordan kan det være tjol får points når det er at hans svar ikke er korrekt???

Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede caroc Praktikant
10. juni 2003 - 16:14 #7
hov min fejl.. det gik vist for hurtigt - regnede med at hans svar også var rigtigt men fik vist ikke set det helt efter i sømmene :)
Sorry..