Avatar billede nobugs Nybegynder
07. juni 2003 - 14:02 Der er 9 kommentarer

Udlejning af Counter-Strike servere

Hejsa,

Jeg har været lidt rundt og fundet nogle forskellige udlejere af Counter-Strike servere. Og den billigste jeg har fundet indtil videre er ServerCentralen, til 400,-. Men findes der andre gode og endnu billigere steder at leje en server?

Kravene skal være at den er online 24/7, at jeg, selvfølgelig, har admin rettigheder og... ja, det var vist det...

På forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2003 - 14:13 #1
nu må jeg indrømme at jeg ikke helt har forstand på Counter-Strike servere, men går ud fra det bare er en dedikeret server med noget software. i såfald ville jeg kigge lidt her hvis jeg var dig:

http://www.serverhosting.dk/
Avatar billede slots_norton Nybegynder
07. juni 2003 - 14:20 #2
Der findes jo 'special' servere til bestemte spil (CS, TO, ET osv.)
Jeg tror at serverhosting.dk er lidt for dyre i den sammenhæng, men nu ved jeg jo heller ikke hvor lang tid du vil ha serveren til at køre (1måned, 1uge osv.)

Som regel plejer det at stå der når man joiner et spil, at man kan leje en server det og det sted.
Avatar billede nobugs Nybegynder
07. juni 2003 - 16:14 #3
Se f.eks. www.servercentralen.dk <- Der kan man leje en Counter-Strike server på for 400,- pr. måned...
Avatar billede ultima Nybegynder
07. juni 2003 - 16:34 #4
Der er www.cs-hosting.dk der koster det 299,- om måneden.
Avatar billede popsy Novice
08. juni 2003 - 14:22 #5
http://www.gamehotel.dk/ fra 260 pr måned.
Avatar billede baloose Nybegynder
12. juni 2003 - 00:58 #6
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 02:37 #7
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)
Avatar billede baloose Nybegynder
12. juni 2003 - 12:35 #8
ment som et svar!
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:29 #9
Kunne du bruge svarene?