Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2003 - 02:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lidt problemer med et mail script

<%
                                Set Mailer = Server.CreateObject("SMTPsvg.Mailer")
                                Mailer.FromName = "New Clan"
                                Mailer.FromAddress= " & Request.Form('ClanLeaderEMail') & "
                                Mailer.RemoteHost = "mail.uo-dan.dk"
                                Mailer.AddRecipient = "mail@uo-dan.dk"
                                Mailer.Subject = "glemt password"
                                Mailer.BodyText = "Hej:"

                                If Mailer.SendMail Then
                                Set Mailer = Nothing

                                Else
                                    Response.Write "Der opstod en fejl: " & Mailer.Response
                                End If
                          %>

Jeg får fejlen:

Microsoft VBScript runtime error '800a01b6'

Object doesn't support this property or method: 'AddRecipient'

/cup/newclan2.asp, line 131

Hvorfor kan man ikke sige direkte at modtager skal være en bestemt mail? Og hvordan laver jeg om på dette? :)
Avatar billede spoof Nybegynder
06. juni 2003 - 02:36 #1
Din syntaks er forkert.
Den skal være: Mailer.AddRecipient "Recipient Name", "recipient@server"

http://www.softcomplex.com/products/asp_mail_component/docs/
Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2003 - 02:39 #2
Ok, jeg har også haft prøvet det, men da får jeg bare en indbygget scriptfejl som lyder på:
Der opstod en fejl: 501 unacceptable mail address

Mailer.AddRecipient "Recipient Name", "mail@uo-dan.dk"

sådan så den linie ud...
Avatar billede spoof Nybegynder
06. juni 2003 - 02:44 #3
Det er ikke her det går galt?

Mailer.FromAddress= " & Request.Form('ClanLeaderEMail') & "
Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2003 - 02:45 #4
Uhmm, det kan sku da godt være, lad mig lige prøve at ændre den lidt...
Avatar billede blaatand Nybegynder
06. juni 2003 - 02:48 #5
hehe, gu var det så... blev vist vildledt af addrecipient limien :)

takker for hjælpen :)