Avatar billede zipolo Nybegynder
05. juni 2003 - 18:39 Der er 3 kommentarer

diablo 2 diablo 2 exp

jeg har installeret d2 og d2 exp men når jeg putter exp i siger den jeg skal putte diablo 2 cd'en i  og når jeg putter den i siger den jeg skal putte exp cd'en i hvad skal jeg gøre håber i kan hjælpe :S
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
05. juni 2003 - 22:39 #1
Prøv først at rense dine cd'er. Jeg er næsten sikker på at det ikke er det, men det hjælper altid lidt.

Hvis det ikke virker, så kig spillets FAQ igennem efter lignende fejl.

Da ovenstående tip sikkert ikke virker, så prøv så at afinstallere begge programmer og installér dem så igen, og prøv.

Hvis intet virker, så skriv blizzard og spørg om de kan hjælpe.
Avatar billede zykon Nybegynder
06. juni 2003 - 06:27 #2
Det er exp CD'en der skal sidde i, så det er sandsynligvis enten en fejl i installationen eller i selve CD'en... Prøv en af de mange helt fantastiske fansider, eller blizzard.com hvis det stadig ikke virker... Men prøv at geinstallere først :)
Avatar billede turaxis Nybegynder
02. april 2004 - 00:16 #3
Under installations processen af D2 EXP skal den have din D2 cd, for at godkende at du har den orig, ver af spillet (da EXP er en expansion=opgraderings udgave).

Det kan vel ikke være det som har drillet dig ??