Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 20:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

citrixforum.dk

Hej Alle sammen,

Kan i give mig noget konstruktiv kritik af dette forum. Kan det bruges til noget, eller er det helt hen i vejret?

Hilsen Peter
http://www.citrixforum.dk
Avatar billede exp Juniormester
04. juni 2003 - 20:34 #1
Nu ved jeg slet ikke hvad citrix er, men så vidt jeg kan se er det bare phpBB i nye klæder...
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 20:36 #2
hmmm, syns det ligner et hvilket som helst andet forum... Det er så både godt og dårligt :) Dårligt fordi det er umiddelbart svært at give noget konstruktivt kritik, idet det er svært at se hvor det personlige design træder frem, og hvor det gængse forlades.
Godt fordi, når så mange gør brug af denne model må det jo være fordi den virker ;)
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 20:37 #3
Det er ikke phpBB der er brugt, men Web Wiz Forum. Men det er heller ikke spørgsmålet. Spørgsmålet er om der er behov for et dedikeret forum for Citrix administratorer?

Hilsen Peter
Avatar billede exp Juniormester
04. juni 2003 - 20:39 #4
Hvad er citrix? Et styresystem? Et program?
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 20:40 #5
Kender du ikke til Citrix?
Avatar billede exp Juniormester
04. juni 2003 - 20:42 #6
nope :-)
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 20:45 #7
Citrix er et add on til Windows 2000, som gør at man ved at sidde ved en tynd klient, kan få et skrivebord som på en normal pc, blot bliver alle de programmer man afvikler kørt på serveren. På den måde kan man købe tynde klienter til 2.500,- til brugerne, og til gengæld afvikle ca. 30 brugeres skrivebord og applikationer på en server.

Det er smart!
Avatar billede exp Juniormester
04. juni 2003 - 20:48 #8
Jeps! Det er vi ikke uenige om :-)

Men måske skulle du hellere have spurgt her:
http://www.eksperten.dk/kat/28 (Win2000-kategorien)

Det er nok mere relevant der, da det er der din kundegruppe opholder sig :-)
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 20:49 #9
Ja, men det er bare ikke den rigtige kategori, eller det syntes jeg i hvert fald ikke ;-)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 20:51 #10
Jamen er det designet af forumet du vil have bedømt, eller relevansen af det? For er det sidstnævnte, så har exp ret, så er det nok ikke lige i denne kategori du finder det bedste svar :-)
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 20:52 #11
Kan man flytte et spørgsmål til en anden kategori?
Avatar billede exp Juniormester
04. juni 2003 - 20:57 #12
ja, anmeld dig selv, så flytter coadmin det.

Eller tag selv point og opret spm igen - så får brugerne i kategorien jo også mail om dit spørgsmål :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2003 - 21:00 #13
min anke ved sådan et forum er jo nok at brugertallet vil være meget begrænset.
Måske ville det være bedre at lave det på engelsk istedet..... Så 1000 dobler du antallet af potientielle brugere, det er jo trods alt et temmelig snævert felt det handler om
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 21:01 #14
Spørgsmålet er nu flyttet til http://www.eksperten.dk/spm/360814

Hilsen Peter
Avatar billede exp Juniormester
04. juni 2003 - 21:02 #15
phunkypopcorn >>
lyder fornuftigt...!
Avatar billede ibob Nybegynder
04. juni 2003 - 21:02 #16
>> phunkypopcorn
Jeg går nu mest efter et rent dansk forum, derfor har jeg ikke lavet det på engelsk :-)