Avatar billede ion Nybegynder
26. maj 2003 - 04:36 Der er 1 løsning

Vælge manuelt mellem audio-/data-cd

Jeg har købt en cd, som jeg utroligt gerne vil kunne afspille på min computer. Cd'en indeholder imidlertid også en musikvideo, som er at finde på cd'en, når den sidder i computeren. Kan man ikke tvinge cd-rom-drevet til at forsøge at læse cd'en som en audio-cd i stedet for data-cd?
Avatar billede ion Nybegynder
26. maj 2003 - 05:41 #1
Problem løst. Installerede nyeste ASPI-drivere og rippede numrene med CDex. Det frie valg længe leve :)