Avatar billede mlngmck Nybegynder
24. maj 2003 - 22:12 Der er 8 kommentarer

Det kan da ikke passe?

Jeg sidder på en BT 512/512 linie, med en D-Link DI604 router.
Når jeg kører counter-strike og lign. kan den sagtens have op til 2 clienter på, uden at det lagger.
Mit problem opstår når jeg skal downloade, jeg har hentet FlashGet, hvilket er et program til at håndtere downloadhastinghed og lign.
Selv når jeg smider den til max at hente med 10 kb/s lagger den.
Er det noget opsætning routermæssigt, som er forkert?
Det er lidt forskelligt, hvis jeg er heldig kan jeg hente med 20 kb/s uden at det mærkes, men det er 1/1000.

Nogen der har nogle forslag?
På forhånd tak
Morten Langmack
Avatar billede bredker Nybegynder
24. maj 2003 - 22:27 #1
der må helt sikkert være noget galt et eller andet sted
din dawnloadhastighed burde ligge på 47-50 og ikke 10
jeg ligger selv tit en del højere med en 512 forbindelse
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=36788&dogtag=tdco-36557
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2003 - 22:56 #2
Så lad være med at downloade mens du spiller :)
Avatar billede mlngmck Nybegynder
24. maj 2003 - 23:11 #3
du misforstår bredker.
Den kan godt hente med 60 kb/s, men selv når jeg smider den på 10 kb/s lagger den.
Dvs med 50 kb/s til personen som spiller.
Avatar billede bredker Nybegynder
24. maj 2003 - 23:14 #4
ok , det er mig der ikke forstod spm rigtig
Avatar billede arne_v Ekspert
24. maj 2003 - 23:24 #5
Umiddelbart kan man jo spørge om det FlashGet program fungerer fornuftigt.

Fuld speed - pause - fuld speed - pause - ... kan godt give 10 KB/s
i gennemsnit men alligevel give klumper.
Avatar billede mlngmck Nybegynder
24. maj 2003 - 23:36 #6
Jeg har også prøvet med andre progs, hvor farten kunne håndteres manuelt.
Samme resultat.
Avatar billede bredker Nybegynder
09. juni 2003 - 22:24 #7
lukketid
Avatar billede bredker Nybegynder
22. juni 2003 - 21:52 #8
stadig lukketid